Nieuwe iPhone aanschaffen met de tussenkomst van Proximus (((

  • 14 September 2017
  • 4 reacties
  • 264 Bekeken

Op 05/07/2017 het proximus centrum in Brugge bezocht om een nieuwe iPhone aan te schaffen.
Gedetailleerde bestelbon werd opgemaakt. De Proximus medewerkster gaf aan dat het 1 à 2 weken
kon duren voor het apparaat beschikbaar was. Men zou mij telefonisch contacteren. Na een maand nog niks. Opnieuw het Proximus centrum opgezocht. Een andere medewerkster liet mij weten dat haar collega niet had mogen aangeven dat het toestel er binnen de twee weken zou zijn... Dat kon langer op zich laten wachten, afhankelijk van "hoeveel ze er naar Brugge stuurden "...
Naar het einde van augustus toe begon dat toch enigzins op de heupen te werken. Brussel gebeld.
Daar moest ik vernemen dat de bewuste bestelbon helemaal niet "bestond" . Met verstomming geslagen toen maar een nieuwe poging gedaan met de medewerkster van dienst. Dossiernummer aangemaakt voor de bestelling van dezelfde iphone 7+ met aangepast contract...
Nu meer dan twee weken later nog altijd geen nieuws . Ik denk dat het tijd wordt dat wij afscheid nemen van het voornemen een nieuw toestel te kopen via Proximus. Misschien moeten we zelfs afscheid nemen 'tout court" van Proximus....

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Alexander, spijt ons deze te vernemen, kan je ons alvast het ordernummer van de bestelbon bezorgen, maak graag een escalatie aan, mag steeds per privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Goede namiddag,

Het bewuste bestelbonnummer van de order die geplaatst werd via het Proximus Center Brugge is 2017-000060
en werd opgemaakt op 05/07/2017 door Lieselotte.
Volgens één van uw collega's in Brussel is deze bestelbon niet terug te vinden.
Deze collega heeft toen (iets meer dan twee weken geleden) een dossier aangemaakt met een nieuwe bestelling gekoppeld aan een vernieuwd contract ( dossiernummer 30693419 ) . Men ging mij omtrent dit dossier berichtten
in de eerste dagen... Ondertussen zijn weer reeds enkele weken verstreken. Gisteren nog telefonisch contact genomen
met uw diensten. Volgens alweer een andere medewerkster is men "aan het werken" aan dit dossier.
Ik heb beslist nog exact één week te wachten onder alle voorbehoud. Daarna hoeft het voor mij niet meer.
Ik overweeg ernstig om te kappen met Proximus. Moesten wij onze klanten zo behandelen staat het faillissement zeker voor de deur...
Dit is niet het beeld dat men wenst te krijgen van het bedrijf waar men werkt, maar helaas is dit niet de eerste keer en het is zeker overal wat, maar "trop is teveel" zoals één van onze politici poogde te zeggen...

Met vriendelijke groeten,
Alex Wimme.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Alex,

Ik merk op dat dossier 30693419 op heden in behandeling werd genomen op 14/09/2017. De dossierbeheerder zal je hierover berichten.

Als klantendienst hebben wij geen mogelijkheid om een bestelbon op te vragen, dit kan enkel via het verkooppunt waar de bestelbon werd opgemaakt.

Groetjes Inge
Goede middag Inge,

Bedankt voor uw bericht. Toch bizarre boel bij jullie ... Bij de klantendienst kan er geen bestelbon worden opgevraagd ?
Een aantal weken terug gaf uw collega die het dossiernummer aanmaakte mij te kennen dat mijn bestelbon spijtig genoeg
nooit werd doorgegeven... Niks persoonlijks maar er zitten toch heel wat donkere kantjes vast aan jullie ondernemingsstructuur en dat vinden velen met mij... waarschijnlijk eigen aan een "groot" huis.
Zoals eerder aangegeven wacht ik nog tot eind volgende week alvorens mijn conclusies te trekken...

Ondertussen,
met welgemeende groet,
Alex

Reageer