Vraag

Netflix promo

  • 8 June 2017
  • 4 reacties
  • 188 Bekeken

Ik begrijp niet hoe dit zomaar kan? Ik ben sinds afgelopen week Tuttimus klant en krijg daarom gratis Netflix. De promo staat zelfs nu nog op jullie site, er staat zelfs niet bij over hoeveel maanden het gaat.
Omdat ik echter mijn code, die ik per brief zou krijgen, nog niet ontvangen had belde ik de klantendienst. Daar vertelde men mij doodleuk dat die actie afgelopen is. Toen ik opmerkte dat het nu nog steeds op de website staat antwoordde de medewerker dat het wel eens kon gebeuren dat men die vergat aan te passen???
Waar gaat het naartoe met Proximus? Dit is volgens mij puur boerenbedrog!
Men belooft vanalles tot ze de klant binnen hebben, en dan volgt er pure chaos, een hoop frustratie en nergens gehoor.
De facturatiedienst, die werkt wel op volle toeren!

4 reacties

Ter info:
dit is wat de proximus medewerkers op het forum al enkele keren gemeld hebben:
Netflix heeft hun actie stop gezet op 15/04/17.
Gevolg is dat de code na die datum niet meer werkt.
 
(NB:Wat wel nog altijd kan en dit via de site van Netflix is 1 maand gratis vrijblijvend proberen.)
 
Stuur best eens een Privébericht voor nazicht en om te zien wat ze nog eventueel voor u kunnen doen:
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)


Klanten waar we het van weten dat er problemen zijn, worden gecontacteerd met een voorstel.
(C)
Dat snap ik, maar u schrijft hier dat de actie stopgezet werd op 15/4/2017 en ze verkochten het mij nog vorige week en nu staat het nog steeds op hun site.
Dat is toch misleidende reclame?
Inderdaad dit zou niet meer op hun site mogen staan als dit zo is, maar stuur eens een privé bericht naar hen of anders moet je afwachten tot iemand van Prox hier reageert.
Heb net een berichtje gestuurd naar die link die jij me bezorgde. Bedankt Martin, ik hoop dat ik snel wat duidelijkheid krijg.

Reageer