Vraag

Netflix code


Toen ik in januari klant werd voor een tuttimus pack, zou ik met de promotie 3 maanden Netflix gratis krijgen maar dit kon wel 3 maand duren alvorens die info zou toekomen, maar we zijn nu mei en nog steeds niets ontvangen, heeft iemand dezelfde ervaring ?

13 reacties

Reputatie 4
Badge +1
ik vermoed dat dit vergeefse moeite is om nog aan zo een code te geraken. Die actie is al lang voorbij. U kan natuurlijk altijd eens informeren of je daar nog recht op hebt.
Toen ik in januari klant werd voor een tuttimus pack, zou ik met de promotie 3 maanden Netflix gratis krijgen maar dit kon wel 3 maand duren alvorens die info zou toekomen, maar we zijn nu mei en nog steeds niets ontvangen, heeft iemand dezelfde ervaring ?
Zoals de proximus medewerkers al enkele keren geantwoord hebben, omtrent gelijkaardige vragen op het forum,
is de gratis 3 maand Netflix periode voorbij en kan je wel nog gebruik maken van de één maand gratis netflix -> https://www.netflix.com/be/
Reputatie 4
Badge +1
Toen ik in januari klant werd voor een tuttimus pack, zou ik met de promotie 3 maanden Netflix gratis krijgen maar dit kon wel 3 maand duren alvorens die info zou toekomen, maar we zijn nu mei en nog steeds niets ontvangen, heeft iemand dezelfde ervaring ?
Zoals de proximus medewerkers al enkele keren geantwoord hebben, omtrent gelijkaardige vragen op het forum,
is de gratis 3 maand Netflix periode voorbij en kan je wel nog gebruik maken van de één maand gratis Netflix -> https://www.netflix.com/be/


martin; als je nu na je drie maanden gratis kijken beslist Netflix te houden. Heb je dan weer een maand gratis of hoe zit dat, Want anders zit ik binnen kort aan 5 maanden gratis kijken?😋 😘
Marc H
Als je in januari inschrijft voor een promotieactie en op dat moment krijg je 3 maanden gratis Netflix. Dan lijkt het mij toch logisch dat Proximus jou die dan ook moet geven. Of hun promo nu afgelopen is of niet. Als je vandaag een keuken koopt met gratis toestellen en die kan pas binnen 3 maanden geleverd worden. Maar dan moet je binnen 3 maanden toch ook niet plots de toestellen alsnog betalen? Of slechts één toestel gratis krijgen? Ik zou mijn 3 maanden opvragen. Bij ons bleef die code ook achterweg. Ik heb contact genomen met de klantendienst en via deze dienst heb ik de code ontvangen via telefoon. Die staat blijkbaar gewoon in jouw dossier. Dus vragen maar zou ik zeggen.
Maar het probleem is juist als je de code nog ontvangt je ze niet meer aanvaard wordt op de netflix site volgens ik hier herhaaldelijk lees en alleen nog op de netflix site één maand gratis mogelijk is.
Ook wij zijn overgestapt een tijd geleden en hebben ook nog steeds niets ontvangen,waar zit het vertrouwen dan al jaren lang klant!!!!
Reputatie 4
Badge +1
je zal ook niets krijgen als die actie niet loopt. dus weet soms iemand de axacte datum wanneer die actie bij Proximus liep. Als je nu besteld krijg je ook geen 3 maanden gratis.

Netflix heeft hun actie stop gezet op 15/04/17.
Gevolg is dat de code na die datum niet meer werkt.
U kan wel via de site van Netflix 1 maand gratis en vrijblijvend proberen.
Deze is in het beging van het jaar veranderd dus dan verwacht je wel dat deze brief er komt met de code maar helemaal niets ontvangen zijn wel in het zak gezet door Proximus denk ik dan
Reputatie 4
Badge +1
Deze is in het beging van het jaar veranderd dus dan verwacht je wel dat deze brief er komt met de code maar helemaal niets ontvangen zijn wel in het zak gezet door Proximus denk ik dan

Hoe die code werkt niet na die datum.? Als je hem hebt blijven die 3 maanden toch bestaan, Want uk had nu 4 maanden gratis omdat ik zelf al een account had afgesloten omdat de code weg De gag nadien zat die in de bus en heb ik die laten op zeggen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marc,

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Normaal kreeg je altijd een code via post opgestuurd.

Alvast excuses

Mvg,

Koen
Reputatie 7
Badge +4
Het Proximus Team kan je via deze link bereiken.

Mvg,

Koen
Reputatie 7
Badge +4
Dag Chris vo,

Kan je mij via Het Proximus Team ook klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Alvast excuses

Mvg,

Koen

Reageer