Vraag

Netflix bekijken met internet en TV abonnement

  • 25 October 2017
  • 3 reacties
  • 320 Bekeken

Goedendag,

Ik wou even iets vragen.

Ik heb momenteel een promotie van proximus van 20 euro gedurende 4 maand op een familus bundel. Ik heb aan deze bundel Netflix toegevoegd en daarvoor krijg ik korting.

Ik merk echter op dat ik geen vaste telefoonlijn nodig heb.

Zou er een mogelijkheid zijn van Proximus uit dat ik zonder de toegekende korting van de tv bundel netflix kan kijken op de decoder.
weliswaar dan met hetzelfde tarief als netflix hanteert(dus voor hd 10,99)?

Dus wat ik vraag is of op het formuletarief van 55 euro waar Internet en TV zit er ook een netflix abbonement via de decoder kan bekeken worden?

Reden dat ik het vraag is omdat ik dan geen extra mediaspeler wil kopen en geen vaste lijn nodig heb.

Alvast bedankt.

3 reacties

Badge +4
Normaal wordt dit niet toegestaan, men dient minstens Familus te hebben voor een extra tv bundel als Netflix....
tenzij ze dit toch door de vingers zien.
Je kan wel altijd rechtstreeks op de website gaan van Netflix indien je zou switchen naar het Internet + Tv pack.
Reputatie 4
Badge +2
Beste,
hebt u hier: https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/tv/tv-opties/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html al gekeken?

Wat u vraagt is zeker mogelijk.
U kan zelf kiezen om de facturatie via PXM te laten gaan of dit zelf te voorzien met Netflix.
Enigste voorwaarden voor Netflix via decoder = Internet + Tv abo.
Ter info: er is wel een issue dat de betalingen via Proximus ineens gestopt worden en de klanten een melding hiervan krijgen van netflix, om een nog voor mij onbekende reden !

Reageer