Beantwoord

Netflix


  • Newbie
  • 0 reacties
hoe lang kan het duren voor je de activering code ontvangt voor Netflix
icon

Beste antwoord door Martin 11 april 2017, 18:37

Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker
je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code,
en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na.
♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker
je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code,
en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na.
♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 6
Badge +3
Om misverstanden te vermijden wil ik je informatie nog verder aanvullen met het volgende: De Netflix code wordt ten laatste 10 werkdagen na het activeren van je Pack verzonden.
Welbedankt Martin voor je inzet op ons Forum met nuttige links en info!

Groetjes,
Lorentz.

Reageer