Beantwoord

Netflix

  • 16 December 2015
  • 11 reacties
  • 1118 Bekeken

Onlangs bestelde ik Pack Maxi met Internet Everywhere, TV en vaste telefonie in promotie, daar stond bij dat ik Netflix 3 maanden gratis krijg. Als ik dit wil activeren kom ik op een pagina waar ik het aantal schermen moet kiezen, daarna krijg ik een scherm voor betaling. Komt deze dan niet automatisch op de factuur?
icon

Beste antwoord door KoenN 17 December 2015, 10:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Ik weet niet of je ook een code toegestuurd gekregen hebt, want als je die code gebruikt wordt door Netflix niks aangerekend, het is tenslotte Netflix waarmee je de betalingen regelt niet met Proximus die alleen de mogelijkheid biedt om deze service te kunnen gebruiken op je decoder.
Beter een officieel antwoord afwachten van iemand van Proximus zelf want ondertussen kunnen de regeltje veranderd zijn zonder dat we het weten, al denk wel van niet, maar zeg nooit nooit 😉.
Proximus heeft mss nog je codes niet opgestuurd via (brief, mail, of sms) die je hier kan gebruiken: netflix code
NB: Je kan in de carrefour kaarten kopen (code) om lid te blijven zonder dat je een kredietkaart nodig hebt.
Reputatie 5
Je kan je code ingeven om de 3 maanden te activeren via : https://www.netflix.com/redeem
Dan je gegevens verder invullen. Je kan later i n de carrefour kaarten kopen om lid te blijven zonder kredietkaart.
mvg
waar kan je code terugvinden?
Reputatie 7
Badge +6
Die code zou Proximus je moeten toesturen via mail, SMS of brief, dacht ik. Van ander forumleden horen wij hier dat dat soms wel een tijdje kan duren. Dus misschien even aandringen bij de klantendienst.
Bedankt, Jamo, voor de tip over de kaarten in Carrefour. Wist ik nog niet. Dus nog een andere betaalmogelijkheid buiten kredietkaart en PayPal.
@Patrick , als je meeleest kan dit ook mss de oplossing zijn voor u dat je in de Carrefour kaarten kunt kopen met code
die je dan invoert op netflix site
Reputatie 5
Kaarten zijn te koop bij Bart Smit, Hema, Dreamland en Carrefour. Bedrag 15,25 en 50€. Wanneer je de eerste keer een kaart invoert is de eerste maand gratis. Nadien wordt er van je saldo afgeschreven naargelang het abonnement dat je neemt.
mvg
Moet je dit zelf bijhouden of krijg je een verwittiging als je op het einde komt van je betaalde termijn, of kan je dan niet meer verder met zo'n kaart door een nieuwe te kopen en moet je een abonnement nemen met kredietkaart of versta ik het verkeerd?
In dit geval is het ook geen oplossing voor iemand zoals patrick die een ander middel zocht van betalen.
al zou ik persoonlijk toch niet voor deze optie kiezen, maar voor ieder wat wils zo moet het zijn.
Uit de rubriek veelgestelde vragen op de Netflix site :

Je ontvangt de service zolang je nog cadeaubonsaldo hebt. We herinneren je per e-mail eraan wanneer je cadeaubonsaldo bijna op is en je nog maar een deel van de maand films en series kunt kijken. Nadat je cadeaubonsaldo is verbruikt, moet je een andere cadeaubon of betalingsmethode toevoegen aan je account om de service voort te zetten.

En blijkbaar zijn die kaarten ook bij Fnac te verkrijgen.
Allee gewoon overal te koop, goed gezien van netflix zo kan je een cadeaubon onder de kerstboom leggen 😉
Reputatie 7
Badge +4
Beste huguettem

Kan je ons via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnummer, klantnr)
Dit kan via de user Het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)

Dan kijken we het voor je na.

Met vriendelijke groeten
KoenN
Gelezen van die extra betaling mogelijkheid wel stom van Netflix dat ze dit nergens mededelen op hun website verliezen daarmee ook pak klanten.

En geduld hebben heb ook van mijn tak moeten maken betreffende de code en na 3 weken had ik de eindelijk de code. Onverstaanbaar in 2015 dat het zo lang duurt.