Mobilus M

  • 19 December 2018
  • 5 reacties
  • 266 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Ik heb m mobilus en daar heb je 5GB bij , ik betaalde mijn pack internet + tv factuur en nog appart factuur m mobilus gsm ! Dan stelde Proximus voor als ik mijn gsm in pack stak zou ik ipv 5GB 10GB hebben dus ik deed dit dn geniet sindsdien 10GB
Maar nu wil in iphone8 met abbonement nemen , zelfde m mobilus ik reeds heb maar voor ik dit bestel wil ik weten gaat de 10gb nu 5gb terug worden ? Want ja als toch 5GB terug word dan haal ik mobiel uit de pack of blijft het 10GB doordat dan in pack heb ?
Kom niet toe met 5GB dus geen zin om voor de iPhone 8 terug op 5GB te zitten , dan hou wel de 6 ik al jaren heb !
Groetjes Carmen

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Proximus Facebook lijkt wel reeds op verlof vertrokken ? reageren sinds weekend niets meer !
De vraag hierboven maakt niet uit en zie vanzelf wel als zou bestellen gaan maar bij willen bestellen deze morgen zag het is met domicieling dat dan je facturen moet betalen ! Betaal al vele jaren met zoomit en dat gaat voor mij prima ! Zou met bellen Proximus die bestelling niet kunnen met facturen betalen via zoomit zoals nu ?
Reputatie 3
Badge +1
Iemand die dit weet ?
Als er van het proximus team op de lange duur niemand regeert kun je altijd een Privébericht sturen (klik hier) en eventueel de link meegeven naar je post hier, namelijk: https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/mobilus-m-46388
Reputatie 3
Badge +1
Dank u Martin , heb via my Proximus via de chat iemand krijgen bereikt waardoor nu mijn vragen beantwoord zijn maar toch handig voor andere keer het via privé bericht te proberen via link je me stuurt want ik vind telkens de privé berichten niet , groetjes Carmen
Graag gedaan Maria,
vriendelijke groeten, Martin.

Reageer