Vraag

Levering toestel na bestelling webshop

  • 15 November 2018
  • 2 reacties
  • 347 Bekeken

Ik heb reeds sinds 20 oktober een toestel besteld via de webshop van proximus en dit is nog steeds niet in orde. Ik krijg geen informatie en moet altijd gewoon wachten. Meestal is het een probleem met de order/it systeem, via telefonisch contact krijg ik bericht dat ik zal worden teruggebeld wat dan niet gebeurd of zegt de persoon dat het toestel klaar is voor levering en de dag erna is het toestel niet in voorraad...Dit toestel is reeds betaald en besteld op tijdstip van een samsung cashback promotie, maar dit ga ik dus niet terugkrijgen van samsung aangezien ik geen idee heb over de status en of het toestel gaat geleverd worden.

Hopend op eindelijk wat meer informatie dan IT probleem en gewoon wachten.

Mvg,
Bram

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Bram,
Er stond voor 06/11/2018 een levering gepland maar die datum is inderdaad voorbij.
Zoals ik lees heb je dus nog niets ontvangen, ik kan een nieuw afspraak inplannen voor levering bij je thuis of in een afhaalpunt.
Wat past voor jou het best.
Je kan best via deze link een antwoord sturen.
Mvg, Wilfried
Ik zit ook net met het zelfde probleeem. Behalve dat het bij mij met abonnement is en ik niks moest betalen. Wel een orderbevestiging heb ontvangen en een vermoedelijke leveringsdatum op 05/11/18 .
Meerdere malen contact opgenomen en het zou behandeld worden door een ander dienst . Die ik persoonlijk niet kan bereiken . Er werd een ticket aangemaakt en ik moest maar wachten en geduld hebben . Maar mijn geduld raakt na 3 weken op . Ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is en reden van vertraging staat in de sterren.

Reageer