Vraag

Levering smartphone + abonnement

  • 14 August 2018
  • 1 reactie
  • 272 Bekeken

Beste,
vanmorgen zou mijn gsm met abonnement worden geleverd. Doordat mijn abonnement mee op de naam staat van mijn vader mocht ik deze niet aannemen, hoewel ik foto's had van mijn vader zijn ID kaart. Hij zit voor een week in het buitenland dus kan het zelf ook niet aannemen. De koerier zei dat hij morgen ging terugkomen, tegen dan zou ik wel een volmacht moeten hebben maar de koerier wou geen genoegen nemen met foto's van de ID kaart dus wilde ik naar de koerierdienst bellen. Deze nummer bestaat niet meer, hoe moet ik nu verder?
Ik wil niet elke dag wachten op de koerier om dan elke keer te worden afgewezen omdat er iets niet klopt. Is het eventueel mogelijk het via een ander koerierbedrijf te verzenden of dat ik het zelf kan komen halen in een Proximuswinkel? Na een aantal reacties op het forum te hebben gelezen over het koerierbedrijf, heb ik er geen vertrouwen in en zou ik dit graag op een andere manier willen afhandelen.

Alvast bedankt

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Lauranne, is het ondertussen geleverd? Zoniet, van koerierdienst wijzigen is helaas niet meer mogelijk. Via een volmacht van jouw vader zou de koerier de bestelling moeten afgeven. Jij moet dus beschikken over een kopie van de identiteitskaart van jouw vader, een document met de vermelding dat jouw vader de toestemming geeft aan jou zijn levering in ontvangst te nemen samen met zijn handtekening, en jij moet dus op de dag van de levering aanwezig zijn met jouw id-kaart bij de hand en tekenen voor ontvangst van de bestelling. Groetjes, Aziz

Reageer