Vraag

Levering Smartphone

  • 18 December 2018
  • 0 reacties
  • 165 Bekeken

Op donderdag 13/12 heb ik een IPhone xr 128 GB besteld tezamen met een Mobilus M pakket. Aangezien ik wat vragen had over de overdracht van mijn gsm nummer en de facturatie naar mijn vennootschap toe heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van Proximus. Tot daar liep alles vlot.
Levering zou vrijdag 14/12 gebeuren, maar die ochtend kreeg ik een bericht van Proximus dat wegens het enorme succes van hun actie, er vertraging in de levering zit. Vrijdag avond bel ik naar Proximus om de stand van zaken te weten, maar de medewerker kon me enkel zeggen dat ik geduld moet hebben. Die vrijdag had ik al een case besteld bij Coolblue om de IPhone te beschermen. Zaterdag werd de case van Coolblue correct geleverd op het afhaalpunt dat ik gevraagd had. Nu had ik al wel een case, maar nog geen gsm! Maandag ochtend opnieuw een kwartier met een wedewerker van Proximus aan de lijn gehangen en na veel zuchten en typen moest de dame ook toegeven dat ze niets kan doen. Ondertussen zijn we 18/12 en nog steeds geen bericht ontvangen van Proximus over de status van de bestelling (die btw ook al betaald werd op 13/12 en waarvoor ik dus ook een maandelijkse bijdrage betaal voor een IPhone die niet geleverd werd).
Ik vind dat de flexibiliteit en transparantie van Proximus in deze situatie ver te zoeken is, wetende dat ik al jaren een business klant ben die steeds correct betaald heeft.
Kan er iemand mij berichten over de status van de bestelling R0000001100009IN3Y
aangemaakt op 13/12/2018?

0 reacties

Geen reactie

Reageer