Levering Smartphone

  • 13 July 2017
  • 4 reacties
  • 493 Bekeken

Vrijdag 7/07 bestelde ik mijn SmartPhone + abonnement, Maandag 10/07 kreeg ik telefoon om een afspraak vast te leggen. Ze konden deze al de volgende dag leveren maar helaas wanneer ik aan het werk was. Dus stelden ze voor om deze Donderdag 13/07 in de loop van de avond te leveren..
Hiervoor ben ik dus speciaal UIT DUITSLAND terug naar België te komen om aanwezig te kunnen zijn om mijn nieuwe Iphone in ontvangst te kunnen nemen..
Heel de dag speciaal gewacht, al mijn tijd verschoven om zeker beschikbaar te zijn en nog steeds om 21u45 geen levering te zien!

Ondertussen ben ik al zo'n 13 jaar klant.. Altijd tevreden geweest! Proximus altijd bij iedereen verdedigt en aangeraden... En nu laat de service het afweten.. Niet eens een mailtje van bevestiging van afgesproken levertijd, niet eens een telefoontje om te laten weten of ze nog onderweg zijn of dat het wat uitgelopen is, niets.... Ik ben dan ook zeer teleurgesteld!

Wat is trouwens het laats mogelijke aflevertijdstip?
Je kan ook maar terecht TOT 18u bij de klantendienst van de webshop!

Hoop dat hiervoor snel wat ondernomen wordt zodat ik de iPhone snel heb.
Mensen hebben ook andere dingen te doen en kunnen niet elke dag 8 uur tijd vrij houden!!!!

4 reacties

bij deze laat ik ook even weten dat ik mijn iPhone alsnog geleverd heb gekregen omstreeks 22u 😉
Dan heb jij geluk gehad , ik ben al 7 weken aan het wachten op een toestel !!!!!!
Reputatie 5
Badge +3
Dag Glenn, kan je ons alvast je klantgegevens bezorgen, hoe is deze bestelling juist gegaan, graag meer informatie per privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, onze welgemeende excuses voor je situatie. Groetjes, Nicky
ik ben nieuwe klant bij proximus sinds een maand,heb 4 abonnamenten en heb bij 1 abonnament een iphone 7 128gb besteld . ging normaal geleverd worden op 13 /07 na 17u maar helaas niemand gezien.heb al verschillende keren naar proximus gebeld en daar kunnen ze me nie helpen , heb ook 2 abonnamenten laten aanpassen maar ook niet in orde , myproximus werkt nog altijd niet .hoe kan het dat zo een bedrijf als proximus zo problemen nie oplost .
ik vraag me af wanneer ik mijn toestel krijg en wanneer alles werkt zoals moet en als niet stap ik weer over naar vorige provider

Reageer