Levering LG televisie is rampzalig

  • 26 January 2019
  • 6 reacties
  • 228 Bekeken

Op 21 december 2018 bestelde en betaalde ik mijn LG televisie in combinatie met een Tuttimuspak.
Eerst werd mijn bestelling door de externe leverancier geannuleerd.
Het terugkoppelen van mijn bestelling aan de levering duurde 10 werkdagen, maar moest eerst onderzocht worden (euhm, waarom? Eerst oplossen en dan onderzoeken lijkt me net iets klantvriendelijker...).
Eureka, de bestelling werd gekoppeld en de levering was in zicht. Oh neen, mijn alternatieve leveringsadres was niet gekoppeld. Een telefoontje naar de klantendienst zorgde voor een aanpassing van het leveringsadres.
Helaas: de leverancier stond op het foute adres en mijn zending werd kurkdroog teruggestuurd.
Na opnieuw een telefoontje met de klantendienst bleek:
- we gaan dit onderzoeken
- van voorgaande problemen werd geen dossier opgemaakt
- mijn geld heeft Proximus al op de rekening staan, mijn televisie staat ook nog bij hen
- een oplossing is er niet, de technicus is gepland

Conclusie: van 21/12/2018 tot en met vandaag heb ik al veel gebeld, gechat, maar geen oplossing gekregen
Van een compensatie is er geen sprake maar de fout ligt wel exclusief bij Proximus.
De ombudsdienst werd op de hoogte gebracht maar ik verwacht geen mirakels.

This topic has been closed for comments

6 reacties

Vervolg van het verhaal: vandaag opnieuw een hele tijd aan het chatten geweest met de klantendienst.
Optie 1: neemt u zelf maar contact op met onze externe partner? Euhm, neen dat horen jullie te doen
Optie 2: we zullen de externe partner een mail sturen. Fijn, lijkt me logisch, maar zet me dan in cc.
Optie 2 is het geworden, maar mij in cc zetten was net iets te moeilijk.
Nog altijd geen verzending van mijn toestel naar het juiste adres, de levering is zelfs niet meer zichtbaar op mijn account.

To be continued.... helaas.
Alsof het niet erger kon, vandaag te horen gekregen dat de "bevoegde diensten" mijn probleem gaan onderzoeken. Ik mag nu opnieuw 10 werkdagen wachten voor ik iets zal weten, ontvangen zal dus nog een pak later zijn.
De arrogantie van de chatmedewerker was echt disproportioneel. "Maar meneer, u heeft toch nog een tv toestel en een internetaansluiting, wat is dan het probleem?", gevolgd door: "Als u mij van in het begin had gehad, was het probleem al opgelost".
Klantvriendelijk? Nope, integendeel.

Arm Proximus.
Reputatie 5
Badge +3
Moraal van het verhaal: geef altijd het juiste adres door...😉
@jdm_01: ik had bij de bestelling het juiste adres doorgegeven, alleen werd het door de onkunde niet correct ingegeven. De fout lag dus niet bij mij, maar bij Proximus.
Reputatie 5
Badge +3
Had het zo niet begrepen, je kan altijd nog een privébericht sturen naar het proximus team:
https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679

mvg
Of gewoon wachten tot de Prox medewerkers hier op het forum deze morgen terug langskomen en als ze op de lange duur niet reageren kun je inderdaad best nog eens proberen via een privébericht om een antwoord te krijgen.