Beantwoord

Kwaad

  • 4 November 2017
  • 6 reacties
  • 424 Bekeken

  • Rising star
  • 11 reacties
ongelooflijk ze gaan me bellen dan ze gaan bellen om toestel te kunnen via hun bestellen dan was er weer iets niet kunnen bestellen door facturen op die nr dan oke alles in orde maar moet uit pack dan alles is in orde geen probleem dan probeer nog eens maar dat is nu al 8 weken bezig ik heb allesvan proximus hier thuis naast mij hebben ze telenet komt er vandaag geen oplossing ik ga maandag over naar een andere profiter nu ben ik echt kwaad ze sturen je van de hak naar het tak en ben altijd op tijd met alle betalingen en wacht nog steeds dat ik de iPhone 8 264 gold met mijn huidige abonnement l kan bestellen echt ongelooflijk
icon

Beste antwoord door AzizA 4 November 2017, 17:39

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Kan je misschiens in de boetiek eens vragen of dat kan ? Ik heb toen was het de iPhone 6 met abb dus daar kunnen kopen
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Yola,

Nummers die in een pack steken kunnen spijtig genoeg niet van deze actie genieten, dit zowel voor bestaande als nieuwe klanten. Dit staat ook vermeld bij de algemene voorwaarden op de website. Ik zie dat er sinds gisteren een gsmnummer mee in je pack is geactiveerd. Kan je mij jouw gsmnummer even doorsturen via het onderstaand link om te zien of het dat nummer is. Moeten we dan je gsmnummer terug uit de pack halen indien dat je nummer is?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Aziz
Dank u maar mijn toestel met mobilus L moet terug uit pack is nooit aangevraagd geweest om die in pack te steken mits hij er juist uit was jongens toch jullie blijven ermee spelen
en mag ik vragen is mijn toestel 0472302035 met mobilus L al terug uit packet aub was niet gevraagd
Hoelang moet ik nog wachten ze gingen formulier mailen om weeral toestel die ze in packet hebben gestoken zonder vraag terug vrij te maken uit packet ik ga contact nemen met testaankoop dit kan nietmeer mits ik weer niets heb ontvangen
Nu is het genoeg geweest ben naar proximuswinkel geweest maar kan mijn toestel niet uit pack halen zelfs met formulier die u mij gemaild heb
Ze zegt mijn nummer kan ze niet ophalen ik voel mij bedrogen mijn nummer mocht niet in pack had hem juist laten uithalen en een ander simkaart gekregen het is nu al twee maanden bezig sorry ik neem deze nm contact met Telenet alvast dikke reclame voor jullie

Reageer