Vraag

Klacht ivm aanschaf nieuwe gsm

  • 15 June 2018
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Meer dan een maand geleden een gsm aangekocht via de site en betaald; tot op heden nog niks ontvangen. Herhaaldelijk mails gestuurd met de antwoord dat er zal gereageerd worden. Tot op heden niks gehoord.
Kan iemand mij helpen bij wie ik hierover een officiele klacht kan indienen of wie ik hierover kan contacteren?
Groet,
wouter

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Wouter!

Kan je mij het klantennummer en eventueel ordernummer dat u heeft ontvangen doorrgeven via volgende link?



Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter

Reageer