Beantwoord

Is dit een flauwe grap?

  • 9 July 2018
  • 4 reacties
  • 340 Bekeken

Vandaag plots opgebeld door jullie, dat de postbode eindelijk de 4K TV zou leveren, en ik kreeg alsook een track 'n trace code van BPost om het pakket te volgen. De zoveelste fout was 'rechtgezet' en kreeg nogmaals excuses;

Voor de 5de maal in 6 weken neem ik onbetaald verlof om het pakket te ontvangen. En deze keer heb ik effectief iets ontvangen! Een doosje met een simkaartje! !

Alweer geen TV!!? Ik heb al mijn geld terug geeist, klacht ingediend, talloze keren heen en weer gebeld, voorgesteld die zelf op te pikken en nog lukt het niet ..

Er is voor de zoveelste keer een dossier aangemaakt, ik zou toch graag opgebeld worden door iemand die hier wat meer verantwoordelijkheid over heeft en die me echt helpt.
icon

Beste antwoord door Maezie 16 July 2018, 10:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Maezie,

ik weet het : je hebt via andere kanalen ook gepost. Er is onderzoek ingesteld en we zoeken een collega om dit verder af te handelen en op te lossen.

Dit had zo niet mogen lopen. Excuses.

Groeten, Tina
Heb nu een nieuwe leverdatum ontvangen, 13 juli. Sorry voor het meermaals posten, maar ik ben ten einde raad.
Ik ben er 99% zeker van dat ik terug zal wachten op niets.
13 Juli vandaag: geen levering.

Ik had een klacht ingedient via TestAankoop, want dit kan niet meer. Dit heeft geholpen, ik kreeg al snel een telefoon van een zekere Eva Goossens, zij zou er persoonlijk voor zorgen dat hij geleverd word naar een afhaalpunt hier in de buurt, en ik werd ook een commerciële geste aangeboden van 60€.

Ik dacht, bij deze is dit eindelijk opgelost!

Krijg ik een paar minuten later een email, om de 'wijziging' te bevestigen. Dit doe ik, moet voor de een of andere reden een installatiedatum aanduiden en OPNIEUW 99 EURO BETALEN. Dit is intussen 198 euro dat ik betaald heb??!!!

Alsook, staat onder 'bestellingen' op MyProximus een FAMILUS levering geplant met een TrioSim kaart.
In de andere mail staat een VERBREKEN VAN CONTRACT ten koste van 431 EURO !! Ik heb het toestel nu al 2 maal betaald, wacht al 2 maanden, al 6 leverdatums niet nagekomen, ik ben meerdere malen belogen, er worden dingen aangerekend en aangevraagd zonder dat ik er van weet, terwijl ik gewoon de beloofde TV wil ontvangen.

Dit is allesbehalve wat mevrouw Eva beloofde aan de telefoon na de klacht bij TestAankoop. Ik voel me verplicht om hogerop te gaan dan een klacht via TestAankoop. Dit kan echt niet meer.
Beste mensen,


De TV is zopas aangekomen op het afhaalpunt. De klacht bij TestAankoop heeft geholpen. Bedankt.

Reageer