Vraag

iPhone met abonnement voor bestaande klanten (smartphone + abonnement)

  • 29 October 2017
  • 3 reacties
  • 911 Bekeken

Beste,

Ik ben reeds jaar en dag een trouwe klant bij Proximus en heb een van de zwaarste business abonnementen lopen bij jullie.
3 jaar geleden heb ik op aanraden van een van de Proximus medewerkers mijn abonnement overgezet naar een abonnement + smartphone. Het betreffende abonnement had ik eigenlijk al lopen maar dan zonder de smartphone. De toen ontvangen iPhone begint nu serieuze mankementen te vertonen en ik had echter graag een nieuw toestel gehad. Volgens de medewerkers van de winkel in Sint truiden moest ik enkele weken geleden de iPhone 8 +
Abonnement bestellen op de website. De meegeleverde nummer dan nadien overzetten naar mijn bestaand nummer. Dit heb ik niet gedaan want ik geloofde onmogelijk dat dit zou werken.
Op de website staat bij deze aanbiedingen steeds vermeld dat ze niet geldig is voor bestaande smartphone+abonnement contracten. Destijds heb ik ingetekend op een contract voor 24 maanden, deze zijn ruimschoots gepasseerd. Dus ik vind dat ik ook recht heb op deze acties wetende dat ik nu evenveel betaal als de mensen die opnieuw intekenen op de actie? Waar is de logica om bestaande ( business ) klanten in de kou te laten staan?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Beste,

als u mij uw proximus klanten nr en uw huidige gsm nr kan doorgeven? Dan kijk ik dit na voor u

Mvg,

Aw
Beste,

Mijn gsmnr is 0486688502

Mijn klantnummer is 607271556.

Mvg
Is er nu niemand van Proximus die hier op een zinnig antwoord kan geven?
Het kan misschien helpen als ik een publieke conversatie start op Facebook over de klantvriendelijkheid van Proximus?

Reageer