Beantwoord

iPhone 8 + abonnement online

  • 30 October 2017
  • 4 reacties
  • 256 Bekeken

Ik wil een iphone 8 bestellen met een abonnement. Ik ben alreeds klant bij Proximus, ik heb al een abonnement lopen. Dit kan je ook aanklikken wanneer je de Iphone in je winkelmandje wil laten terecht komen. Ik klik dit steeds aan maar als ik dan een paar stappen verder ga in mijn bestelling, dan kan ik niet meer aanduiden dat ik al een abonnement heb en moet ik eigenlijk een nieuwe nummer aanvragen... Komt dit ook bij anderen voor? Weet misschien iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al drie keer gebeld naar verschillende Proximus medewerkers maar niemand kan me helpen.....
icon

Beste antwoord door arneschoelinck 6 November 2017, 18:34

Bekijk origineel

4 reacties

heb hetzelfde voor, al een oplossing gevonden?
Neen. Ben al bij twee verschillende Proximus winkel geweest en met drie verschillende mensen gebeld maar niemand die helpt... Ze hebben me wel verteld dat deze actie binnekort waarschijnlijk in de winkels komt! Nog even geduld dus
hmm oke, bedankt!
Idem hier. Ze zijn bij mij tot nog toe allemaal heel vriendelijk geweest en volgens hun kon ik zeker dit toestel bestellen (ondanks het feit dat reeds jaren klant ben). Maar toch lukt het online niet.... Daar krijg ik dan weer de melding dat ik naar een proximus center zou moeten gaan. Een beetje van het kastje naar de plant en terug.

Reageer