Beantwoord

Inruilen punten

  • 9 January 2018
  • 3 reacties
  • 593 Bekeken

al zeker zo een 3 a 4 maand heb ik laten weten dat ik mijn punten niet kan inruilen voor filmcredits de rest gaat wel. maar nog steeds is dit niet opgelost. wat is daar eigenlijk gaande? en dan nog iets de panne van gisteren, schadevergoeding zeggen ze maar hoe ga je daar aan geraken ?
gelieve nu eens een serieus antwoord AUB
icon

Beste antwoord door FreyaVR 15 January 2018, 13:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Marc, de compensatie voor de schade is ondertussen voorzien. Heb je deze info reeds ontvangen? Je dossier betreffende je punten is nog steeds in behandeling. Groetjes Freya
Beste,
Het probleem van het niet kunnen inruilen van mijn my bizz club punten is nog altijd niet opgelost. Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding dat mijn e-mail niet correct is. Destijds van de kast naar de muur en terug verwezen, zelfs onbeschofte medewerkers aan de lijn gehad dan na maanden geëindigd bij een vriendelijke dame die dacht het opgelost te hebben maar niets blijkt nu minder waar. Dit is gestart in december 2017 en gaat nog steeds door. Er vervallen op 30/6 907 punten dus graag oplossing vóór deze datum.
Dank bij voorbaat,
Greet
Reputatie 7
Badge +4
Beste Greet, het spijt me dit alles te vernemen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes Freya

Reageer