Beantwoord

Hoe klacht indienen ivm iPhone 8?

  • 31 October 2017
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Hallo,

ik wacht al sinds midden september op de Iphone 8 (aanbieding met abonnement).
Helaas wacht ik nog steeds (mijn huidige iPhone werk ook niet meer goed, wat enorm lastig is).

Ik had een afspraak met de koerier maar toen hebben ze de afspraak geannuleerd. Ik mocht dit niet online bestellen dus moest ik moest het via de winkel doen. Dus zogezegd zo gedaan. Maar helaas... In de winkel konden ze me niet helpen (dus voor de eerste maal voor niks geweest). Ik moest wachten tot ik mijn €99 terug kreeg en dan opnieuw bestellen. Dus dit heb ik gedaan.
Helaas duurde dit heel erg lang, dus toen ben ik nog eens gaan polsen in de winkel maar ik moest geduld hebben...
13 oktober: telefoon van de winkel, joepie!!! Diezelfde dag ook terug een bericht van de koerier, die ging ook komen met de Iphone... Heel raar. Ik zat met een luxeprobleem. Dus terug naar de klantendienst gebeld om dit te melden. Mevrouw aan telefoon zij dat dat geen enkel probleem was en dat ik mocht kiezen (via winkel of koerier). De koerier hebben we gemist, maar geen probleem er lag een iPhone te wachten in de winkel... Dus op 19 oktober: terug naar de winkel. En inderdaad, daar was hij dan!! Maaaaaar helaas, het liep weer mis. Ze konden mijn abonnement niet direct omzetten naar het nieuwe abonnement dus ik moest weer wachten. De mevrouw van de winkel ging me opbellen vanaf dat het probleem in orde was (dezelfde dag, de vrijdag of ten laatste de zaterdag). Helaas weer niemand gehoord... Dus 23 oktober opnieuw gebeld naar de klantendienst, maar weer zonder oplossing. Integendeel, de man zei dat de gsm met het juiste serienummer nog niet was toegekomen in de winkel, dus weer iets totaaaaaaal anders. Ik snapte er niks meer van. Met als gevolg: op 24 oktober: terug naar de winkel. Waar ze terug de iPhone vanuit de stock haalden (met post-it op met mijn naam), nog eens geprobeerd, maar weer niet gelukt. Ik moest NOG wat geduld hebben maar het ging zeker opgelost worden en ze gingen me ze zo snel mogelijk bellen. We zijn nu weer een week verder, dus terug naar de winkel (want mijn geduld geraakt een beetje op): terug geen antwoord, ze zijn er nog mee bezig... Meer kunnen ze niet doen. Toen ik zei tegen de meneer dat mijn geduld wat op geraakt en dat ik overweeg om naar een andere provider te gaan, schoot hij in actie. Hij belde naar de klantendienst (net zoals ik) waar hij het mooie muziekje kreeg... Hij zei me dat ik niet hoefde te wachten en dat hij me zeker nog iets ging laten weten. Maar ik heb hem niet meer gehoord vandaag.
En nu ben ik het BEU!
Ik ga bij klanten werken met een kapot scherm (komt niet over), kan vaak niet meer opnemen, heb al heel veel tijd en energie verloren (telkens ik naar de winkel ga, ben ik zeker 2u kwijt), het kost mij ook steeds parking om naar de winkel gaan.

Ik weet gewoon niet meer wat te doen. En vind zelfs geen klachtendienst... Wat zouden jullie doen?
Ze zeggen dat ik geduld moet hebben, maar bijna 2 maanden? Dit kan toch niet?
icon

Beste antwoord door FreyaVR 2 November 2017, 18:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Stehanie, we hebben deze klacht reeds geregistreerd via een ander kanaal. Zoals eerder vermeld dien je je naar de winkel te begeven die momenteel je toestel bezitten. Excuses dat we je hierbij via deze weg niet kunnen verderhelpen. Groetjes Freya
Spijtig dat ik dit krijg als antwoord, want in de winkel kunnen ze me ook niet helpen. Ik ben al meer dan 4x geweest... De moed zakt mij steeds verder in de schoenen. Tijd om te kijken voor een andere operator denk ik.

Reageer