Beantwoord

GSM besteld en betaald. Bestelling hangt al 3 dagen vast en niemand kan me zeggen waarom

  • 22 August 2018
  • 7 reacties
  • 544 Bekeken

Zondag heb ik een nieuwe smartphone besteld via jullie website, website zei levering maandag. Maandag bel ik naar helpdesk, eerste persoon wist van niets, vond bestelling niet terug. Heb terug gebeld, iemand anders aan de lijn gehad, die zag de bestelling wel. En zei dat het maandag verzonden was, levering dinsdag.

Dinsdag uiteraard bel ik terug, eerste persoon weer wist van toeten noch blazen. Opnieuw gebeld om iemand anders aan de lijn te krijgen, deze persoon vond weer wél mijn bestelling terug, maar zegt nu dat het de bestelling vast hangt in het systeem.

Iemand zou mij contacteren om een oplossing te vinden. Dus tot nu toe heeft nog steeds niemand mij gecontacteerd. De referentie van het dossier is 35228279.

Kan er iemand mij eindelijk contacteren en dit uitklaren dat ik de GSM morgen krijg. Vrijdag werk ik op een andere locatie en kan ik hem niet in ontvangst nemen, dus dan zijn we door dit geklungel al een week verder. Annuleer het gewoon anders, dan zal ik het wel zelf ergens gaan halen.

Doe gewoon "iets" aub!

Groeten,
Yannick
icon

Beste antwoord door yannick86 22 August 2018, 14:28

Bekijk origineel

7 reacties

Laat maar. Ik heb het geannuleerd. Ik zal hem bestellen bij orange met abonnement. Ik ga enkel nog mijn internet verbinding behouden want ik heb geen coax aansluiting.
enkel nog ter info en voor geïnteresseerden:
een antwoord op een dossier kan gemiddeld zeker 10 dagen duren.
Ook voor de geinteresseerden, 'plots' heb ik een nieuwe orderbevestiging gekregen. Als alles goed gaat wordt de GSM 28/8 geleverd.
ja en nu heb je al een besteld bij orange zeker ☺️
Reputatie 7
Badge +4
Beste Yannick ik vind ook een nieuwe inleiding terug met als leverdatum 28/08. Groetjes Freya

ik heb ook een smartphone besteld met abbo met de belofte hem vandaag te krijgen krijg ik en berichtje dat ze het druk hebben en dat het later aankomt verder niks info zit hier zonder telefoon al jaren vaste klant vn toen het ng belgacom noemde bij men besteling staat dat het ng niet eens ingepakt is besteling ontvange en halve bar al sinds gistere avond niemand die met mij kan comuniceren al verschilende live chats gepsproke die me alemaal doorverbinden zonder resultaat nu maar te hopen dat ze me niet activeren sinds de dag ik het afsluit en me dan dage laten betalen eig voorniks

Reputatie 7
Badge +3

@ingrid de bock Ik zie dat uw aanvraag geregistreerd staat.U gaat ook een bericht krijgen van de datum van levering van zodra deze gekend is..Wat betreft facturatie dat kan altijd via deze weg rechtgezet worden indien nodig of via het gratis nummer 0800 22800.Groetjes,Joel

Reageer