Beantwoord

Gratis in uw pack...???

  • 2 October 2018
  • 2 reacties
  • 298 Bekeken

Beste
Ik stel graag de vraag wat er nu effectief gratis in mijn tutimus zit want de ene medewerker zei dat Netflix er standaard gratis in zit terwijl ik het nu wel moet betalen. De ander zegt Netflix niet maar All Entertainment wel, wat ik ook wel moet betalen... dus eigenlijk is er niets gratis in mijn tutimus??? Graag duidelijkheid en eensluidendheid.

Mvg
Peter
icon

Beste antwoord door Nick_022 10 October 2018, 19:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Simpel.

90.94 € betaal je voor een Tuttimus met Mobilus S. Daar zit een tv bundel bij in naar keuze. Wel opletten dat als je Netflix kiest hier voor 1,04 € moet bijtellen elke maand.

Je kan ook kiezen om geen enkele bundel te nemen, dan kost het met een Mobilus S 82.99 €. Dus met andere woorden voor een tv bundel betaal je sowieso iets rond de 8 €. De prijs van 90.94 € is de meest geadverteerde en daar zit dus 1 tv bundel bij in.

Wat WEL gratis is met een Tuttimus is dubbele data voor elk Mobilus abonnement buiten die van 10 €.

Los van pack: Mobilus S (1.5 GB, 120min, onbep. sms)
Los van pack: Mobilus M (5 GB, 300min, onbep. sms)
Los van pack: Mobilus L (10 GB, onbep. min, onbep. sms)

In Tuttimus: Mobilus S (3 GB, 120min, onbep. sms)
In Tuttimus: Mobilus M (10 GB, onbep. min, onbep. sms)
In Tuttimus: Mobilus L (20 GB, onbep. min, onbep. sms)

En wat nog gratis is is de Free Family Calls en de gratis blockbuster elke maand.
Ik betaal én voor Netflix 10,99euro per maand én voor een bundel all entertainment nl 14,95euro bovenop al een reeds prijzig abonnement met nog 3 mobilus in de tutimus... ging 126 euro per maand betalen incl. Bundel en standaard netflix maar zit nu aan ruim 146euro per maand.(dus wat gratis beloofd werd, betaal ik er nu gewoon bij...) Ik ga toch eens rondkijken bij concurrentie of het niet beter kan want met nog 43euro voor de zaak aan gsm wordt het wel erg duur en krijg ik in verhouding dus minder als ik uw uitleg goed gevolgd heb... waarvoor dank trouwens.

Reageer