Beantwoord

Genieten van de promotie

  • 17 November 2017
  • 6 reacties
  • 446 Bekeken

Beste ik heb nu al een abonnement bij proximus met mijn gsm maar ik zal toch zone familiepack willen nemen. Mijn vraag is nu wel kan ik deze nemen en ook genieten van die LG tv??
icon

Beste antwoord door RedsFan 20 November 2017, 22:50

Bekijk origineel

6 reacties

Ter info:
op de site staan de voorwaarden beschreven als volgt:
​Voorwaarden van de promotie
LG Ultra HD TV: T.e.m. 31/12/2017 bij een nieuw internetabonnement in Tuttimus. Contract van onbepaalde duur. Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract. Zolang de voorraad strekt. 1 tv-toestel per klant. Niet compatibel met andere promoties, uitgezonderd de gecombineerde aanbieding van een smartphone, gsm-abonnement en DataPhone-optie. Betaling via domiciliëring. Betaling tv-toestel met bankkaart.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Promo korting Tuttimus: Geldig van 13/11/2017 tot en met 31/01/2018 bij een nieuw internetabonnement in Tuttimus. De totale waarde van de promotie is € 120 (€ 20/maand gedurende 6 maanden), zelfs bij een eventuele prijsverandering van onze packs.
Niet compatibel met andere promoties, uitgezonderd de gecombineerde aanbieding van een smartphone, gsm-abonnement en DataPhone-optie. Aanbieding geldig voor een nieuw internetabonnement in Tuttimus.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Niclette, heb je ook reeds vaste diensten bij proximus of enkel een gsmabonnement? Groetjes Freya
Ik heb internet en digitale tv bij proximus.
Kan ik ook genieten van de lg tv als trouwe bestaande klant?
Of is dit enkel voor nieuwe klanten?

Met vriendelijk groet,
Bram
Badge +4
moelsbram , Enkel voor nieuwe klanten.
Eigenlijk zouden ze dit duidelijker moeten vermelden op hun site want is dikwijls nogal goed weggestopt of moet tussen de regels gelezen worden !
Mijn installatie eergisteren gebeurd ! Ze hebben me familus aangesmeerd in de winkel je krijgt er veel zenders mee nu de installatie gebeurd is is dit niet het geval !! Moet je zenders erbij nemen als ik dat toen had geweten (door verkeerde informatie in de winkel) had ik tuttimus genomen vandaag terug geweest en gebeld naar Proximus ja menneer u kunt dat veranderen maaaar ge komt niet in aanmerking om nog een tv te verkrijgen ja hallo da is niet mijn fout van verkeerde informatie !!! Dus ja

Reageer