Beantwoord

Geldigheidsduur Netflix

  • 30 March 2017
  • 8 reacties
  • 381 Bekeken

Iemand een idee hoelang de promocode geldig blijft voor 3 maand gratis netflix?
icon

Beste antwoord door Marleen 30 March 2017, 18:07

Bekijk origineel

8 reacties

___ zie deze link onder Edit: (25/2/17)
Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
Heb je de laatste maanden eenTuttimus/Familus abonnement genomen met nog de Netflix promotie?
Je hebt dan tot 15/04/2017 ten laatste om de Proximus promo code in te voeren op
www.netflix.com/redeem
Dit werd bevestigd door Proximus medewerker Patrice W op het franstalig forum.
MVG
Dank u Marleen en Martin. Daar gaat mijn plan om deze te sparen voor de winter maanden 🙂
Tegenwoordig is het meer gans het jaar door zomer, dus kijken wanneer het regent :-))
Dagen regen krijgen sowieso toch genoeg ;-)
Mvg,
Martin
Reputatie 7
Badge +6
Hallo, ik ben het toch even gaan navragen bij Netflix (je weet maar nooit), maar: als je een gratis periode begint van drie maanden, kan je die niet 'onderbreken' bijvoorbeeld en later weer opnemen, dus ja , opsparen voor de winter zit er niet in. :-(
Hopen dat het een rotzomer wordt??? :D
En om u al wat te informeren over het Netflix-aanbod in België o.a.
www.netflixinbelgie.be/netflix-aanbod-belgie/
en
www.nuopnetflix.be
Zal mij 3 maand opsluiten. De gordijnen dicht, airco aan en dekentje uithalen 😉
Reputatie 6
Badge +3
Af en toe misschien verluchten en pizza aanvullen, Dieterdew. We've all been there... 😉
Reputatie 4
Badge +1
Denk dat ik het toch niet ga verlengen hoor, want, horror films zijn er bijna niet en als dat horror is daar kan een tiener ook naar kiijke.; Ik zal nu nog eens enkele andere genres bekijken, maar ik denk dat de vod films veel beter zullen zijn. En dan neem ik liever daar af en toe een film dan verplicht 9€ per maand te moeten betalen voor films die op niets trekken. Het is te hopen dat Proximus zoiets kan verwerven als Telenet. Een goed filmpakket met alle zenders in of toch bijna tegen een vaste prijs. en dan moet men hier maar kiezen zoals daar. het basispakket of dat.

Reageer