Vraag

Geen gsm & geen geld

  • 8 October 2018
  • 1 reactie
  • 157 Bekeken

Ik bestelde onlangs een nieuwe Iphone via de Proximus website.
In het verleden ook al gedaan zonder uitdagingen... Nu uiteraard wel!

De levertijd werd foutief gecommuniceerd of niet gecommuniceerd, 10x bellen om te horen waar of wat er met mijn bestelling aan de hand is.
Lang verhaal kort, 2 weken na mijn bestelling (met de belofte dat ze de dag erna leveren;)) krijg ik telefoon met de mededeling dat mijn adres niet correct is en dat ze hem kunnen aanpassen en over een 3 a 4 dagen zouden kunnen leveren. Ja dikke doei, ik annuleer de bestelling bij die persoon en vraag een bevestiging.
NOOIT een bevestiging ontvangen dat mijn order werd geannuleerd. Ik bel naar de dienst om te kijken of er al dan niet een annulatie werd gecommuniceerd en of ze mij dit AUB willen bevestigen...
Tot op heden nog niks ontvangen: geen geld en geen bevestiging.
Ik bel nog eens en dan krijg ik te horen dat de terugbetaling nog niet was bevestigd? en dat ze niet bevoegd was om mij een email te sturen.

Iedereen zegt wat anders en ik krijg ook telkens een ander dossiernummer en dit spelletje is al veel te lang aan de gang.
Ik wil mijn geld terug en liefst zo snel mogelijk weg bij de Proximusdief...

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer of ordernummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groeten, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer