Gebrek aan service en professionalisme

  • 23 February 2017
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
We proberen sinds 7 januari Tuttimusklant te worden, maar blijkbaar willen jullie dat niet. Het enige wat we krijgen zijn onterechte facturen en betalingsherinneringen, maar voor de rest nog steeds niks.
We kregen totaal verkeerde informatie over het pakket en er werd niks doorgeven om de installatie in orde te maken. Al 5 klachten en evenveel telefoons later, is de zaak nog steeds niet opgelost. Geweldige service van het grote Proximus...

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag wvg,

Er staat een afspraak ingeboekt op 10/03/2017 voor de lassers.

De facturatie betreft de gsm abonnementen dat reeds acties staan.

De factuur van 17/01/2017 ten bedrage van 32,42 euro is correct.

Op de factuur van 17/02/2017 ten bedrage van 85,12 euro heb ik een correctie opgemaakt van -43,47 euro. Van deze factuur blijft nog 41,65 euro over om te betalen. Dit mag gebeuren met dezelfde gestructureerde mededeling.

Groetjes,

Antonella

Reageer