Vraag

Foutieve kleur smartphone geleverd en foutieve factuurbedrag

  • 27 March 2017
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Op 26 januari ondertekende ik een contract Mobilus+Phone20 voor een Huawei zwart (grey).
De levering van de smartphone gebeurde, en bleek dit een wit toestel te zijn.
Ik nam contact met de klantendienst met de vraag dit toestel te ruilen in een Proximuscenter, en daags nadien ik naar daar. Daar maakten ze een klacht op (11-2), want dat kon daar blijkbaar niet gewisseld worden, in tegenstelling tot wat er aan de telefoon daags voordien werd gezegd.
Ondertussen krijgen we een factuur van 31euro/maand ipv 18 euro per maand (20 euro-werkgeverskorting). Helaas zijn we ondertussen twee maanden later en is er na menig contact per mail en telefonisch nog niets opgelost. Ik heb nog steeds een wit toestel in de doos liggen, en gisteren kreeg ik een sms met de vraag mijn openstaande factuur binnen de 5 werkdagen te betalen "zo blijven uw telecomdiensten verzekerd". Zijn er nog mensen met gelijkaardige problemen?
De actie loopt nog t.e.m. 2 april, hopelijk heb ik tegen dan de juiste smartphone en factuur in mijn bezit.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Katrien,

Ik stel inderdaad vast dat het dossier lopende is sinds 11/02/2017. Dus ik begrijp je frustratie volledig!

Ik heb alvast een e-mail gezonden naar de dossier beheerder. Zodra ik feedback krijg neem ik contact met je op. Stel vast dat er verkeer is gebeurd tussen verschillende diensten intern. Ik vraag nu eens hoever dit allemaal staat.

Oprechte excuses voor de duur hiervan.

Mvg, Nicky

Reageer