Vraag

Error tijdens bestelling Tuttimus, toch confirmatiemail, sindsdien 4 weken niets meer gehoord

  • 26 January 2019
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Beste,

Op 30 december heb ik een online bestelling voor het Tuttimus pack bij Proximus gedaan, alle nodige gegevens werden ingevuld maar bij de allerlaatste stap (verificatie van de identiteit via mastercard) kwam er een fout op het scherm.
Geen probleem dacht ik, gewoon even opnieuw proberen, ik vul opnieuw alle nodige gegevens in maar bij de allerlaatste stap (verificatie van de identiteit via mastercard) kwam terug dezelfde fout op het scherm.
Even later stelde ik tot mijn verbazing vast dat ik 2 mails had ontvangen waarin stond dat de bestelling correct verwerkt was (R4WEBSHOP002499316 en R4WEBSHOP002499407 beiden met klantnr 1356094).
Nu zijn we 4 weken later en heb ik niks meer gehoord aan de kant van Proximus en begin ik me toch af te vragen of alles correct verlopen is:

- kunnen jullie bevestigen dat R4WEBSHOP002499316 en/of R4WEBSHOP002499407 volledig in orde is?
- is het mogelijk om R4WEBSHOP002499407 te annuleren zodat er maar 1 bestelling meer overblijft?
- is het mogelijk om een indicatie van timing aan te geven wanneer de bestelling verwerkt is?

vriendelijke groeten,

Francis Van Hoof

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Francis,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.

Met vriendelijke groeten
Koen

Reageer