Dringende vraag aan Proximus

  • 17 January 2018
  • 19 reacties
  • 415 Bekeken

Na een onderzoek bij andere leveranciers ben ik tot de conclusie gekomen dat ik bij een andere leverancier meer krijg voor het zelfde geld. Nu hebben wij alles van Proximus, internet -tv- vaste tel, een boeket Discovery Chanels en 2 Proximus gsm abonnementen van 120min bel tijd en 3 gb data, kost mij 107,50€ per maand.

Bij uw concurrent krijg ik tv-internet-1 boeket, 2 idem gsm abonnementen voor 89€

Overstappen waard volgens mij, of

19 reacties

Klinkt alleszins heel aanlokkelijk. Wie is de concurrent in dit verhaal?
Orange
Maar die werken via de kabel zeker?
Idd, maar heb hen gebeld deze morgen en wilde weten hoe het zat met kabelvergoeding zoals bij Telenet. Zij konden mij zeggen dat er geen verdoken kosten zijn, en geen kabelvergoeding.
Reputatie 6
Badge +2
Dat is moeilijk te gaan vergelijken. Je kan bij PX ook een andere abo nemen en expliciet vragen of je geniet van de korting.
Ik heb zelf vergeleken en zou al zeker nooit meer terugkeren naar Telenet, daar moet je echt de kleine lettertjes en verborgen kosten die toch op de factuur komen lezen.
Het zijn al de opties die het verschil maken. Let ook op voor tijdelijke promo's. 5 maand korting kan je zuur opbreken.
Ik ben ook klant geweest bij Orange en Base. En neen: liever nooit meer.
Reputatie 7
Badge +6
Via deze link kun je de andere operatoren vergelijken met Proximus.
Mvg,
Reputatie 6
Badge +2
Orange is Telenet.
Voor mij echt nooit meer Orange.
Verschrikkelijke slechte ervaringen mee gehad. Heb me zelfs uit mijn contract ' uitgekocht ' om er vanaf te zijn.
Bel je met hen voor een probleem zenden ze je sowieso naar Telenet.
En dat gaat een echte lijdensweg worden.
Succes.
En Scarlet al bekeken ?
Neen nog niet, ben eigenlijk content van Proximus maar ze zijn te duur!
Reputatie 6
Badge +2
Scarlet is Proximus.
Dat is al helemaal niets.
Een flut pakket.
Kan je zowel terug analoog kijken...
Reputatie 6
Badge +2
En Telenet is ALTIJD duurder....

Maar je bent natuurlijk vrij om zelf te beslissen, groeten !
Reputatie 7
Badge +6
Scarlet is Proximus.
Dat is al helemaal niets.
Een flut pakket.
Kan je zowel terug analoog kijken...

Euh...sorry. Scarlet is ons low budget merk, geen flutmerk. Dank U.
https://www.scarlet.be/nl/trio-internet-tv-telefonie/

Mvg,
Reputatie 6
Badge +2
Scarlet is Proximus.
Dat is al helemaal niets.
Een flut pakket.
Kan je zowel terug analoog kijken...

Euh...sorry. Scarlet is ons low budget merk, geen flutmerk. Dank U.
https://www.scarlet.be/nl/trio-internet-tv-telefonie/

Mvg,


Ik heb daar destijds op willen intekenen:
Ik heb destijds telefonisch contact opgenomen: het allereerste wat mevrouw mij vroeg:
" Geef mij uw nationaal nummer "
Waarom ? anders kan ik u niet helpen. Ik wou hier niet zomaar op ingaan.
??? En dan heeft ze maar ingehaakt.
Heb toen terug ingebeld maar kreeg geen goede uitleg over het pakket.
Ik wist toen niet of dat dit Proximus was, toen ik het via een kennis vernam dat Scarlet wel een onderdeel is van Proximus heb ik terug contact opgenomen met Scarlet, daar kreeg ik als antwoord dat het geen pakket was van Proximus.


Ben toen bij Proximus Shop gegaan om daar in te tekenen. Heb daar gesproken over Scarlet.

En daar liet mij me weten dat Scarlet helemaal geen Proximus is.

Nadien vernam ik op het internet dat Scarlet wel een onderdeel is van Proximus.

Dit is echter nergens duidelijk.

Verder kan je het abbo van Mavrick1965 niet vergelijken met Scarlet ( maar 30 zenders en gratis bellen enkel van vast naar vast in daluren ) en activatie 99E.

Maar goed, duidelijk nu dat Scarlet wel degelijk PX is.

Als je zulke ervaringen hebt dan mag ik daar toch mijn persoonlijke negatieve ervaring over uitspreken ?
Reputatie 6
Badge +2
Heb net ingebeld met Scarlet : zij gebruiken enkel de bekabeling van Proximus. Verder zegt mevrouw mij dat ze met PX niets te maken hebben.
Net contact gehad met een medewerkster van Proximus wat is dat, nadat ik mijn verhaal gedaan had zei ze kijk de promotie die we geven kan je niet krijgen, de tv ook niet, wat we wel kunnen doen is 5€ korting geven, ik zie pardon, ja zegt de Mvr. Dat is alles wat we kunnen doen voor bestaande klanten. Zo behandeld worden als trouwe klant van Proximus in ronduit belachelijk. Wat ze ook nog zei is wanneer ik haar vertelde doordat ze niks doen ik zou overstappen, hopelijk werkt alles even goed als bij ons! Hahahah zoals dat we allemaal ervaren hebben de laatste tijd dat het o zo goed werkt.
Ben echt diep teleurgesteld!....
Blijkbaar zijn bestaande klanten niks waard bij proximus
scarlet gebruikt gewoon de infrastructuur van Proximus zoals andere OLO's trouwens dus dit wil zeggen dat ze Proximus moet contacteren als problemen zijn op het VDSL netwerk bijvoorbeeld.
https://www.proximus.com/nl/group/brands
Reputatie 6
Badge +2
Nu over het algemeen ben ik wel tevreden van Proximus, het gras is altijd groener aan de overkant.
En dat kan soms tegenvallen dat veranderen...
Daarin heb je vrije keuze !
Zoals altijd hoor en lees je over een provider positieve en negatieve reactie en op sociale media zal je natuurlijk zoals gewoonlijk eerder negatieve lezen, want wanner grijpt achter een forum enz... als men problemen heeft en in veel minder mate om iets positief te melden.

Reageer