Contact met een verkoper van de klantendienst

  • 16 June 2017
  • 1 reactie
  • 184 Bekeken

Hallo,
Ondertussen ben ik al een klein 10 jaar klant bij proximus. Ik was tot vandaag zeer tevreden. Tot ik vanmiddag op mijn huistelefoon gebeld ben door een zeer agressieve verkoper van julie.
Of het waar is weet ik natuurlijk niet want, hij belde met een prive nr.
Hij wou mij een abonnementje film en series aansmeren. Hij ging het onmiddelijk voor mij activeren, zonder eerst te vragen of ik het wel echt wou. Ik heb op dezelfde toon als hij geantwoord dat hij dit helemaal niet hoefde te activeren en hij bleef maar aandringen. Ook zijn interesse in mijn prive leven, hoeveel kinderen, en of ik samenwonde was enz ging ver buiten de lijnen. als ik zei dat ik mijn films wel in de winkel koop op dvd bleef hij maar doorbomen. Uiteindelijk vroeg hij om mijn mailadres, hij vroeg of nog steeds hetzelfde was als hij opnoemde in het systeem en hij zou automatisch mijn facturen naar daar sturen. Ook daar heb ik weeral moeten ingrijpen dat ik die nog steeds per post wil. Ik vindt dit echt niet kunnen. Ik heb al veel vriendelijke verkopers aan mijn telefoon gehad, maar deze ging ver over de schreef. Ik beslis nog altijd zelf wat ik wil en hoe ik het wil.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag evigielens,

Alvast mijn excuses voor het ongemak. Dit is zeker niet de bedoeling. Kan je me het precieze tijdstip van deze oproep doorgeven?

Groetjes,

Antonella

Reageer