BizzMobile - Prijs smartphone en abonnement wijzigt van zodra bestelling wordt geplaatst

  • 27 June 2017
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

Zonet was ik de verschillende promoties aan het bekijken. Ik had uiteindelijk de Samsung Galaxy S8 geselecteerd, samen met een Bizz Mobile M abonnement. Dit zou uitkomen op €164,46 eenmalige kost en een maandelijkse kost van €21,00 + €16,53 (samen €37,53). Ook na het klikken op vakje 'in mandje' bleven deze zelfde prijzen zichtbaar.
Maar, van zodra ik klik op 'bestelling plaatsen' wordt dit plaats een éénmalige kost van €199,00 en een maandelijkse van €45,41.
Heeft iemand dit nog ervaren en/of heeft hiervoor enige verklaring?

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Karen,

Je krijgt bij het plaatsen van je bestelling steeds de melding van de prijzen exclusief btw, van zodra je de bestelling gaat bevestigen ga je de totale prijs (met btw) vermeld krijgen.

Groetjes Inge
Dank voor uw reactie.
Inmiddels een bijkomende vraag: momenteel ben ik een particuliere klant en zou graag naar een Bizz Mobile abonnement overstappen (package deal met smartphone). Bij de configuratie van 'mobiel abonnement' dien ik aan te duiden of ik mijn bestaand GSM nummer wens te behouden en dat is idd zo, maar Proxmius zelf staat niet in de lijst van 'huidige operator'?
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Karen1,

Als je reeds een bestaand Proximus oproepnummer hebt, kan je deze aanvraag niet online uitvoeren, dit wil echter niet zeggen dat je hiervan geen gebruik kan maken.

Een bestaande klant die een gecombineerd aanbod wenst dient de aanvraag via 1 van onze verkooppunten in je regio te laten uitvoeren.

Groetjes Inge

Reageer