Vraag

Bestelling nooit ontvangen 2 x betaling gevraagd

  • 10 September 2018
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

Ik deed op 30 augustus een bestelling voor mijn bedrijf van een vernieuwing van een bestaand abonnement R4WEBSHOP001765490 - deze werd online betaald en diezelfde dag van mijn rekening afgeschreven. Toen ik na 7 dagen nog steeds geen IPhone ontvangen had heb ik gebeld. Het probleem zou opgelost worden ik kreeg opnieuw een e-mail met een nieuwe bestelnummer R0000001100008LU2F - ik moet echter nog een paar stappen doorlopen volgens het bericht in de mail om de bestelling te voltooien. als ik dat doe moet ik opnieuw betalen wat ik al een eerste keer betaald had???

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Dental2b,

Hiervoor werd dossier 35418783 opgemaakt op 01/09/2018. ik heb jouw bericht hier nu aan toegevoegd.

Een dossierbeheerder zal dit voor jou nakijken en verder contact met jou opnemen.

Groetjes,

Antonella
Jullie hebben reeds 2x beloofd mij terug te bellen. Ik vul op jullie website online het formulier in dat ik nieuwe klant wens te worden en dan word ik binnen de 5 MIN telkens gebeld door iemand van proximus. Maar een probleem oplossen en gewoon doen wat jullie beloven lukt zelfs na 3 weken nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

Ik zie dat uw dossier (35418783) nog volop in behandeling is en een collega zal je zeker nog contacteren.
Alvast de excuses voor het wachten.
Mvg, Koen

Reageer