Beantwoord

Bestelling nog steeds niet ontvangen

  • 10 September 2018
  • 20 reacties
  • 1117 Bekeken

Reputatie 1
case nummer: 35501920

Ik heb op 31/08/2018 een online bestelling gedaan van een samsung s9 midnight black.
Online staat dat de bestelling is ontvangen maar we zijn nu 7 dagen na de opgegeven
ontvangst datum en het toestel is nog steeds niet aangekomen. Via de telefonische help-
desk kunnen ze mij niet verder helpen. Net voor de 2de maal in het contact centrum geweest
waardat mij werd vertelt dat er ondermijn naam geen bestelling is. Het toestel is volledig betaalt en ik heb ZEER dringend een nieuw toestel nodig. Op klachten mails word er niet geantwoord ( misschien omdat ik mijn geduld heb verloren en onbeschoft ben geweest ? ). Ik vind het zeer jammer dat iemand die klant wil worden van de ene naar de andere plaats wordt gestuurd zonder een duidelijk antwoord. Ik had dit probleem liefst zo snel mogelijk uit de weg willen helpen, helaas heb ik geen tijd meer om wederom 5-7 werkdagen te wachten. Dus ik had via deze weg graag een oplossing gehad zonder me te moeten berusten op het herroepingsrecht en het toestel+abonoment bij een andere provider te moeten gaan kopen.

Mvg
icon

Beste antwoord door KoenN 14 September 2018, 13:30

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 1
R4WEBSHOP001776807

het bestelling nummer
Reputatie 7
Badge +3
Dag kenneths,

Jouw dossier is in behandeling. De dossierbeheerder heeft jou al enkele keren proberen te bereiken, helaas zonder resultaat. Een voicemail bericht werd ingesproken.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 1
enkele keren? 1x

Nu nadat we ondertussen 12 dagen bezig zijn met heen en weer gebel en 4x naar een contactcentrum te gaan. Ging vandaag alles in orde komen. Ik probeer dan de bestelling af te ronden, blijkt dat er problemen zijn met de app om een leverings datum te kiezen. Proximus heeft het recht om door overmacht de bestelling tot 30 na de datum die op het contract staat te leveren, maar zijn technische problemen met een geautomatiseerd programma gewoon nalatigheid? Ik ben zeker geen geisoleerd geval als ik hier op het forum kijk. Nu door al deze excusens/uitvluchten/triviale dingen zoals "hier heb ik geen machtiging voor"/mijn collega is hier mee bezig/hier kunnen we helaas niets aan doen want het zit vast in het systeem/.... ga ik maar gewoon het besluit nemen om NOOIT van heel leven nog maar iets bij proximus te willen maken hebben. Hoe deze maatschappij ,ooit zo een grote speler op de belgische markt, gaat blijven bestaan zal ook enkel maar afhankelijk zijn van goedgelovige oudere mensen. De stress die jullie hebben veroorzaakt de afgelopen 2 weken heeft voor mij zelf paniek aanvallen gezorgd, die net door middel van 12 maanden therapie, uit de weg waren geholpen. Ik bedank proximus om zeer duidelijk te maken dat het enige wat zij nog te bieden hebben voor de markt van vandaag "vergane glorie" is.
Reputatie 1
Geld ontvangen lukt nog net voor deze firma, maar verschuldigde diensten afleveren?
Reputatie 1
Het enige wat nu nog moet gebeuren door jullie is: mijn geld terug geven.
Hoe lang en hoeveel telefoons ga ik voor moeten plegen? Want deze
procedure is me ook helemaal niet duidelijk.
Mijn bestelling is volledig geannuleerd dmv het herroepingsrecht, maar
om gewoon te wachten tot mijn gelden worden terrug betaalt is iets wat ik niet wil doen.

Dus gelieve mij hier zo spoedig mogelijk van antwoord te dienen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag kenneths,

Er is momenteel een dossier (35502515) lopende voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je nakijken en je nog iets laten weten.
Alvast de excuses voor het wachten.

Met vriendelijke groeten
Koen
Reputatie 1
1 maand later wacht ik nog steeds... bedankt proximus
Reputatie 7
Badge +3
Dag Kenneth, het dossier is afgesloten omdat je intussen het toestel ontvangen hebt. Is dit niet correct? Grt, Heidi
Reputatie 1
Dag kenneths,

Er is momenteel een dossier (35502515) lopende voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je nakijken en je nog iets laten weten.
Alvast de excuses voor het wachten.

Met vriendelijke groeten
Koen


1 maand later wacht ik nog steeds... bedankt proximus
Reputatie 1
Dag Kenneth, het dossier is afgesloten omdat je intussen het toestel ontvangen hebt. Is dit niet correct? Grt, Heidi

Neen, ik heb mijn heroepings recht geactiveerd, maar de betaalde gelden nog steeds niet terug ontvangen.
En het toestel ben ik zelf gaan kopen in een proximus center en heb dit een 2de maal betaalt.
Reputatie 7
Badge +4
Dag kenneths,
Ik zie dat er een dossier (35502515) opgemaakt is en mijn collega gaat alles voor je nakijken.
Alvast de excuses
Mvg, Koen
Reputatie 1
Dag kenneths,
Ik zie dat er een dossier (35502515) opgemaakt is en mijn collega gaat alles voor je nakijken.
Alvast de excuses
Mvg, Koen

Ik vind dit alles zeer verveld end it blijft maar duren, en zeker als ik denk van hoe snel de klanten die niet tijdig betalen extra kosten worden aangerekend. Ik hoop dus dat er enige compensatie voor deze zeer vervelende situatie in werking wordt gesteld.
Ik heb hetzelfde probleem, ik bestelde(R4WEBSHOP002028528) een iPhone 8 256GB Silver BMID TrioSIM dus met abonnement.
En ik heb ook enkel een orderbevestiging gekregen en voor de rest niets! IK bestelde deze gsm op 18/10/2018, tussen 18:00u en 19:00. Deze gsm zou ook zogezegd de volgende dag, 19/10/2018, toekomen...
Nu zijn we 26/10/2018 en heb ik geen extra mails gekregen, niet van Bpost Home delivery nog van proximus zelf.
Wel heb ik al mooi 349 betaald ?!
Raadpleeg ik de link in mijn orderbevestiging mail om je bestelling op te volgen dan staat mijn bestelling nog steeds gewoon op ontvangen. Komt deze ooit in behandeling?? Hoe kan dit zo verkeerd lopen??
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jean,

Alvast de excuses hiervoor.
Op welk naam moet de gsm komen?
Heb je ook een contactnummer? Dan laat ik een collega je meteen bellen.
Je kan deze gegevens doorsturen via Het Proximus Team
Met vriendelijke groeten
Koen
Beste Koen, ik heb deze gegevens al meerdere malen doorgegeven, het is nu 29/10/2018 en nog steeds staat mijn bestelling op ontvangen, Ik heb ze opnieuw verzonden + contractnummer, gelieve mij vandaag te contacteren op het geven nummer
Reputatie 6
Badge +3
Dag Jean,
Kan je nog een kopie van je identiteitskaart opsturen naar >> doc@proximus.com
Gelieve ook duidelijk de orderreferentie R4WEBSHOP002028528 en het gsmnummer waaraan de bestelling gekoppeld moet worden hierbij te vermelden.
Mvg. Wilfried
Beste Wilfried,
Ik ben nu aan het werken maar vanaf ik thuis ben zal ik dit meteen doen.
Mag ik aannemen dat na deze 3 stappen de bestelling direct in behandling komt? En hoelang duurt het dan, tot dat deze gsm toekomt?
Mvr. Jean-Woosben Saint-Juste Mys
Reputatie 6
Badge +3
Dag Jean,

Ik heb je via privé (Forum) reeds een antwoord gestuurd.


Mvg. Wilfried
Beste Wilfried en het proximus team,

Nu jullie al de nodige informatie hebben, neem ik aan dat jullie mij een correcte leveringsdatum kunnen geven?

Mvg Jean-Woosben Saint-Juste Mys
Reputatie 1
13 dagen geleden is mij gezegd dat er contact ging opgenomen worden met mij omtrent dit dossier na 10 dagen. NOG STEEDS WACHT IK.... ik ga ook gewoon stoppen met jullie facturen te betalen

Reageer