Vraag

Bestelling Galaxy S9 door bestaande bizz klant. Al 3 weken aan het wachten! Graag HULP! VANDAAG aub!

  • 26 March 2018
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

Reputatie 2
Beste,
Ik ben sinds 13 maart bezig met de pre order. Gsm stuk, dus bestel deze online via proximus site.
Lang verhaal kort, mijn gsm is stuk gegaan tijdens de 1e week van maart. Ik wou online via proximus een S9 of S9 + van samsung bestellen via een abonnement.
Ik ben al jaar en dag klant bij proximus, al paar jaar via BIZ account.
Ik wou deze online bestellen, maar kon niet via behouden nummer “abonnement”, proximus aanklikken. Stond er niet tussen.
Toen heb ik gebeld naar de online helpdesk en heeft een dame me aan de helpdesk het online aangevraagd.
Echter, zij mocht dit niet doen, waardoor dit order werd geannuleerd.

Ikzelf heb dan de dag erna, samen met hulp van de helpdesk, een nieuw order geplaatst voor de galaxy S9. Toen moest ik joint aanklikken bij abonnement, om nummer te behouden en dit te kunnen bestellen.

Echter, bleek dit ook weer foutief, want na contact met de webshop (aangezien ik al 4 dagen niks heb vernomen) bleek dat ik dit niet kon doen.

De 100 euro extra van Samsung bij aankoop nieuwe telefoon, ben ik nu ook kwijt want door het gesukkel van proximus verliep de actie van de fabrikant. Voor data moest je bestelling plaatsen.

Al vol frustraties, naar de fysieke biz shop geweest te Brugge. Daar zeiden ze me dat ze niks konden doen.

Dan toch terug klantendienst opgebeld, en die verzekerden me dat ik dit kan plaatsen. Dus eind vorige week 20 maart 2018, nogmaals een reservatie geplaatst op de hoop dat het dit keer wel goed zal verlopen.

Nu, 26 mart, bel ik terug naar de webshop, aangezien nog steeds geen telefoon voor levering…

Blijkt dat ze het weer moeten weigeren….

U begrijpt dat dit absoluut geen professionele manier van werken is.

Ongelofelijk hoe er niemand blijkbaar weet hoe ik dit exact kan bestellen. Nergens hulp. Je belt, ze weten het niet, schakelen je door, bestel maar opnieuw, blijkt dan ook weer fout.

Graag zou ik ASAP een oplossing willen voor dit probleem. Waarom kan ik deze niet gewoon in een fysieke winkel met dezelfde voorwaarden kopen?

Er is reeds een dossier van mij opgemaakt. Zie mijn klantennummer 619165846

Dit kan toch niet verder zo.

Ik betaal maandelijks meer dan 100 euro voor ons bedrijf. Al jaar en dag. Moet ik nu echt overschakelen naar andere provider?

Vandaag AUB!!!

2 reacties

Reputatie 2
Graag hulp!
Reputatie 2
Spoedig is bij jullie ruim een week of meer bij proximus. Spoedig bij mij is binnen de 24 uur. Hierin verschillen we blijkbaar enorm.

Nuja, sowieso TE LAAT.

Vandaag namelijk alles opgezegd (meer dan 100e factuurbedrag per maand) en overgestapt naar ORANGE. Daar binnen de 20 minuten buiten gewandeld met een nieuwe S9 en een beter deal. Betaal ruim 20 euro per maand minder dan bij proximus. Alsook, bijna evenveel korting op de aankoop gsm.

Ik raad iedereen aan de stap te zetten.

Aw en je collega's, leer hieruit! Je kan iets rekken, maar dit tart elke verbeelding van krantenbeleid. Jullie hebben nog veeeeeeeeeeeeeeeeel werk voor de boeg!

Bye

Reageer