Bestelling

  • 20 December 2018
  • 4 reacties
  • 193 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Bestelling iPhone geplaatst en ik koos zaterdag tss 13:00 en 18:00 levering
Krijg vandaag sms levering is zaterdag tss 8:00 en 13:00

Wat is dan het nut dat ze er uur keuze bij zetten als ze toch zelf een andere uur zetten
Zal zeker blij mogen zijn dat het zaterdag 22ste is gebleven !

Mits echt is want hier lees ik toch dat mensen het die dag niet ontvangen dus ben benieuwd

4 reacties

Veel geluk zou ik zeggen, levering TV voorzien op 01/12/2018 bij ons we zijn vandaag 21/12/2018 nog altijd geen TV, excellente service van Proximus. Als je dan belt weet niemand van iets.
Reputatie 3
Badge +1
Ik ben dan benieuwd voor morgen , met abbonement aanpassen en facturen van zoomit naar domicieling veranderen was reeds na 24u verandert zag ik bij my Proximus dus daar zijn ze supersnel mee ?
Benieuwd dus morgen zaterdag
Reputatie 3
Badge +1
Het begint al goed ? bestelling iPhone zou tss 8 en 11:00 aankomen !
Aan mijn raam gezeten vanaf 8:00!
Krijg omstreeks 9:00 nog mail dat koerier onderweg is !
Dan 10:12 mail dat koerier is geweest om 8:00 stipt en niemand thuis was! Is appartement dus snel brievenbus zien of er dan toch een briefje zit en niets zit in brievenbus !!!
Boos gebeld naar het nummer in mail en zegt ze koerier kwam om 8:00 en was niemand thuis ???


Nieuw afspraak maandag 24/12/18 tss 13:00 en 18;00

Ik heb gezegd ik geef dit nog ene kans en komt koerier weer niet of gaat liegen dat geweest is zonder te zijn geweest dan bestelling zonder nadenken annuleren ? !!
Mag Proximus de iPhone houden , mijn abbonement terug zonder contract gsm zetten want dat is allang allemaal in mijn pack gezet en Proximus jullie luie koeriers die gewoon niet langs gekomen is gaat mij niet blijven voor de zot houden !!
Om 9:00 nog mail dat aan komen is en nu zeggen ze is om 8:00 geweest !

Wat een zever van Proximus of koerier en mogen zeggen wat willen want gezien ik aan raam zat mijn parking in oog te houden weet ik 100% dat die koerier liegt !! Is niet geweest en lekker gaan noteren wel geweest is met beschrijving glazen deur met rood omlijsting ! Tja is heel lang straat met allemaal appartementen met allemaal dezelfde buitendeur ! Glazen deur met rode rand ! Koeriers rijden hier heel veel dus hoeft echt niet daarvoor aan mijn parlofoon zijn komen aanbellen om dat te weten en waar is dan briefje dat langskwam ???
Nee is hier op deze kleine parking geen auto gestopt en zeker niemand aangebeld ! Als men bij buren aanbelt hoort je dat zelfs bij mij ! De bel gaat hard !
Reputatie 3
Badge +1
Viel me plots op bij mijn adres staat geen busnummer !!
Ik bel en vraag heeft koerier mijn adres met inbegrip busnr flat ?? Nee alleen het nr gebouw zeggen ze !! Tja waar belde koerier dan aan ? Zijn wel 9 bellen en wist die man ook niet !! Blijkt nu dom koerier belt zomaar ergens aan blijkbaar ! Ik had thans mijn hele adres goed genoteerd en Proximus heeft die ook ! Heb nu gevraagd de busnr te noteren en zullen maandag wel zien al heb ik niets vertrouwen erin dat echt word geleverd maandag !! Maar dan zonder fout word dit geannuleerd en ga wel in de winkel halen want ik bestel zeker niet meer ! Online promo Mag Proximus houden ?

Reageer