Vraag

Beloofde TV

  • 23 July 2018
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

-Bestelling gedaan online op 14/06 ; werd verkeerd genoteerd
-terug gebeld voor een rechtzetting , niets meer van gehoord gedurende meer dan een week
-zelf maar terug gebeld , terecht gekomen bij 'customer-screening' waar men bepaalde gegevens bleek nodig te hebben. Heb die dezelfde dag nog doorgestuurd
-op 29/06 van 'customer-screening' een bericht gekregen dat mijn aanvraag in behandeling was
-Op 30/06 krijg ik weer een mail om alle gegevens nog eens door te sturen (DIT WAS DE LAATSTE DAG VAN DE ACTIE MET EEN TV AAN 99€.......). 3 keer terug gebeld om mijn bestelling er door te drukken , wat uiteindelijk gelukt is
-Op 02/07 een bericht van BPOST dat mijn TV geleverd gaat worden
-Op 03/07, ganse dag thuis gebleven , GEEN TV .....
-Op 04/07 een klacht ingediend. Eerst telefonisch, waar ik door een onbeleefde vrouw verteld werd dat ze 'het gesprek ging afbreken'
-Alles maar op mail gezet en een klacht nummer gekregen (34702066)
-Op 06/07 ging de installatie gebeuren , dagje thuis gebleven, technicus komt langs . Er zou een storing op de lijn zitten . Er moest dus volgens hem een 'lasser' langs komen. Hij is heel vriendelijk en neemt telefonisch contact op met zijn collega, die de volgende dag (zaterdag) zou langs komen
-Op 07/07 de ganse dag thuis gebleven , niemand gezien ....
-Op 09/07 een telefoontje of ik misschien thuis ben. Ik haast mij naar huis en ja, een uurtje later staat er een technicus. Die maakt de verbinding in mijn appartement en een half uurtje later ben ik PROXIMUS klant.
-Nog een half uurtje later heb ik zelfs een mailtje in mijn bus voor een 'verticale bekabeling' van 142€, voor alle duidelijkheid de 'verticale kabel' was al aanwezig.
-nog altijd GEEN TV op 12/07, dus nog maar eens terug gebeld en een 'nieuw' klachten nummer gekregen (34704766). Op mijn vraag 'Hoe lang het duurt vooraleer ik iets zou horen' krijg ik het antwoord , maximum 1 week
-Vandaag 23/07 met lood in mijn schoenen nog eens gebeld. De lijn werd verbroken, dus heb ik nu ..... een DERDE casenummer (34919977) .
-Ondertussen is er ook een bijkomend bedrag van 59€ op mijn factuur verschenen waar ik geen verklaring voor kan vinden. 201.78€ is dus het totaal bedrag wat men mij aanrekent voor een installatie die 'GRATIS' was voor nieuwe klanten (wat ik dus ben)
-Moraal van het verhaal : 'Murphy' -die van de wet van -is vaste klant bij Proximus, ik dus ook tot mijn grote spijt
-Kan iemand mij de gegevens van de Nationale Ombudsman Telecom bezorgen ???? Ik heb heimwee naar Telenet.
Daniel

2 reacties

Heb ook al meer dan een week een casenummer , maar vermoed dat er zoveel klachten zijn dat ze het niet meer zien zitten!
Nationale Ombudsman Telecom
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41
Reputatie 7
Badge +3
Dag Daniel, ik heb factuur 6839431898 in betwisting geplaatst en gevraagd om je dringend te contacteren! Grt, HeidiE

Reageer