Vraag

Beloofde TV


Op 8 juni is er 99euro overschreven naar jullie voor de promotie van de tv...jullie beloofde dezelfde week nog de tv te leveren...drie weken verder nog altijd geen tv geen berichtje ofzo van het zal dan en dan zijn?

28 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Bart, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
mijn dochter wacht al van 16/05/2018 OP TV TOESTEL
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik zie dat het dossier 34256491 in behandeling is bij de bevoegde dienst.


Zij nemen ook zelf terug contact met u op van zodra het in orde is.

Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.

Groetjes,Joël
Reputatie 7
Badge +3
Hé Bart,

Ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 34676188.


Zij nemen ook zelf terug contact met u op van zodra het in orde is.


Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,Joël
Ik heb al 3 maal onbetaald verlof genomen voor de 4K TV, nadat telefonisch bevestigd werd dat deze al OPGESTUURD en OPWEG was.

Heb al tientallen mails, telefoontjes, messenger-gesprekken gehad. Ik word totaal niet geholpen, integendeel, al 4 keer belogen geweest door verschillende medewerkers!
juist hetzelfde situatie nu belooft tegen woensdag oplossing
Het WK nadert de kwart finales en heb thuis nog niet eens kunnen kijken, wat het doel was van deze hele promotie!!
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Tim, onze excuses voor het ongemak,kan het zijn dat je gisteren een terugbetaling hebt aangevraagd? Groeten, Aziz
Hé Bart,

Ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst onder dossiernummer 34676188.


Zij nemen ook zelf terug contact met u op van zodra het in orde is.


Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes,Joël
Amel goed en wel ondertussen mogen jullie ook de 99euro terug storten...aangezien belgie in de kwartfinale zit. ..hopelijk gaat dit wat vlotter...kan momenteel enkel zeggen dat we niet echt blij zijn met onze overstap mvg
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bart,

Deze terugbetaling verloopt via Samsung zelf:

https://my-samsung.com/be/mysamsung/offers/#/4BH7VJMFJWXG3/

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 2
De terugbetaling aanvragen wordt moeilijk, gezien je een foto moet nemen van de streepjescode met het serienummer. Zonder de tv in bezit lijkt me dat onmogelijk.
Terugbetaling vragen kan tot 16/08/2018. Hopelijk is de tv dan in jullie bezit
TDag Bart,
Deze terugbetaling verloopt via Samsung zelf:
https://my-samsung.com/be/mysamsung/offers/#/4BH7VJMFJWXG3/
Groetjes,
HeidiE

Beste Heidi ik weet niet of je het leest maar aangezien ik de tv nog altijd niet in mijn bezit heb zal dat moeilijk gaan he...de 99 euro is naar jullie gestort 8 juni...er is tijd genoeg geweest en met een dossier op te maken heb ik nog altijd niemand aan de lijn gehad of dergelijke..0494881705 is mijn nummer ik verwacht wel eens iemand aan de lijn...dit gaat er over aja sorry hoe zouden jullie reageren dat ik mijn factuur nie betaal of ook meer dan een maand wacht voor te betalen?mvg
Reputatie 7
Badge +3
Beste Bart,

Ik heb gevraagd om uw dossier 34676188 met prioriteit te behandelen.


De dossierbeheerder gaat zelf dan ook terug contact met u opnemen.


Excuses dat het langer duurt dan in normale omstandigheden.

Groetjes,Joël
Reputatie 7
Badge +3
Beste,


Ik heb uw info doorgegeven aan de dossierbeheerder onder uw dossier 34340403.


Groetjes,Joël
Hallo Tim, onze excuses voor het ongemak,kan het zijn dat je gisteren een terugbetaling hebt aangevraagd? Groeten, Aziz

Jup, maar deze morgen werd ik tot grote verbazing plots opgebeld door jullie, met excuses en dat de postbode de TV vandaag levert, dat ik recht heb op de TV en dat die niet aan mijn aanvraag gekoppeld was door een fout, en heb zelfs een track en trace code ontvangen van BPost!

Het was weer te goed om waar te zijn...

Er werd een pakket geleverd, een simkaartje! Geen TV? Is dit een grap?
Reputatie 7
Badge +3
Vreemd ! We kijken na wat er gebeurd is; Dit was niet de bedoeling, vrees ik.

mvg,

Tina
Vreemd ! We kijken na wat er gebeurd is; Dit was niet de bedoeling, vrees ik.

mvg,

Tina


Denk ik ook. Heb nu voor de 6de keer een leverdatum ontvangen: 13 Juli. Vrijdag de 13de dus, deze week.

Maar ik vrees dat ik terug zal wachten op niets. Mag ik die nu echt zelf niet ophalen? Na al die weken...
Wat is eigenlijk de bedoeling van de sim kaart?heb ook een kaartje gekregen?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bart, heb je enkel een sim kaart ontvangen? Of ook een TV-toestel? Grt, Heidi
Dag Bart, heb je enkel een sim kaart ontvangen? Of ook een TV-toestel? Grt, Heidi beide voorwat is de simkaart?
Ik heb het zelfde aan de hand, 7juni ging de tv geleverd worden vrij voor genomen nix geleverd, nieuwe afspraak op 15juni weer verlof genomen weer nix gezien, 5x gebeld naar bpost en proximus en ze verwijzen me steeds naar elkaar, eind juni naar proximus winkel gegaan klacht ingediend en vandaag 11julli telefoon van proximus met de melding dat de tv op 7juni in brussel zit ..... dat zag ik ook op de bpost website, dus zij gaat het nu verder opzoeken. Ben benieuwd als ik mijn tv voor 30juli heb anders kan ik die 99 euro niet terug vorderen via samsung(maar dan mag proximus mij wel die 99 trg betalen wegens nalatigheid van hun opvolging).(ps: Gelieven geen dosier op te maken(is ook al gebeurt) want ik zit in een complexe situatie met overgang naar proximus na 20juni nog steeds niet met alle producten bij jullie)
Reputatie 6
Badge +3
Dag Bart,
Ik heb begrepen uit de oplossing van het dossier 34676188 dat de TV geleverd is.
Wat is de nummer van de simkaart?
Mvg. Wilfried
Beste,

Zoals hierboven vermeld zijn er ook bij ons al heel wat problemen geweest met technieker, dan wel ingeboekt, dan niet ingeboekt, zijn al van 6 juni bezig met dit in orde te proberen te krijgen.
Nu heb ik terug een klacht i.v.m. de gevraagde T.v. heb een mail gekregen waar normaal een datum zou moeten staan , wanneer deze geleverd zou worden, echter staat er nergens een datum noch een uur vermeld.
Uren heb ik al aan de lijn gehangen, zijn het echt beu aan het worden, er werd mij een voorstel gedaan , maar ook hier vind ik geen concrete bedragen van terug.
Hoop dat dat dit spelletje niet weer opnieuw begint.
De aanrekeningen stromen binnen, echter nog geen gebruik kunnen maken van de diensten, dat er pas na 5 weken een technieker is geweest om de aansluiting te doen.
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de gevraagde T.V. geleverd wordt (acties zijn goed, maar moeten ook uitgevoerd worden)
Beste,

Zoals hierboven vermeld zijn er ook bij ons al heel wat problemen geweest met technieker, dan wel ingeboekt, dan niet ingeboekt, zijn al van 6 juni bezig met dit in orde te proberen te krijgen.
Nu heb ik terug een klacht i.v.m. de gevraagde T.v. heb een mail gekregen waar normaal een datum zou moeten staan , wanneer deze geleverd zou worden, echter staat er nergens een datum noch een uur vermeld.
Uren heb ik al aan de lijn gehangen, zijn het echt beu aan het worden, er werd mij een voorstel gedaan , maar ook hier vind ik geen concrete bedragen van terug.
Hoop dat dat dit spelletje niet weer opnieuw begint.
De aanrekeningen stromen binnen, echter nog geen gebruik kunnen maken van de diensten, dat er pas na 5 weken een technieker is geweest om de aansluiting te doen.
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de gevraagde T.V. geleverd wordt (acties zijn goed, maar moeten ook uitgevoerd worden)


Troost u, er zijn al 6 leverdatums beloofd bij mij, telkens geen TV gezien. Heb intussen iemand van hogerop aan de lijn gehad, na dat ik klacht indiende bij TestAankoop. Vandaag voor de 2de maal 99 euro betaald nadat het zogezegd in orde was en ik een track 'n trace van de post zou krijgen.... schandalig.

Daarnaast ook een mail gehad waar in een contractbreuk staat en ik 431 euro moet betalen, en op MyProximus staat nogmaals een levering geplant van een Familus installatie met een simkaartje.

Kan iemand dit snappen? Ik kan het totaal niet meer vatten.

Reageer