Vraag

Behandeling aanvraag

  • 17 July 2017
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Recentelijk zijn wij verhuisd vanuit het buitenland naar Brussel. Vandaag exact twee weken geleden heb ik een Proximus winkel bezocht en een aantal mobiele nummers aangevraagd alsmede een TV en internet aansluiting voor in huis. Tot mijn verbazing en toenemende frustratie blijft het stil van de kant van Proximus. Ik heb de SIM kaarten reeds in huis en een origineel van de aanvraag keurig per post ontvangen, maar tot op heden heb ik niet gekregen wat ik al twee weken geleden heb aangevraagd. Na een week ben ik polshoogte gaan nemen in de winkel, en daar werd mij verteld dat ik vanwege het niet Belg zijn langer op een aansluiting moet wachten, omdat "er in het recente verleden rekeningen niet zijn voldaan door buitelandse lieden die achteraf bezien niet op het opgegeven adres woonachtig waren en niet betaalden". Het huurcontract van onze woning en een kopie van een arbeidsovereenkomst zijn bij de aanvraag afgegeven, dus waar is nog het wachten op? Waarom laat Proximus niet van zich horen om aan te geven wanneer e.e.a. aangesloten gaat worden? Wel een modern forum als dit aanbieden, maar voor een beetje kwalitatieve klanten ervaring moet je kennelijk bij een ander zijn? Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen die mogelijk hetzelfde is overkomen, of nog beter, een reactie van Proximus met daarin hopelijk duidelijkheid over de termijn waarop aansluiting gaat plaatsvinden.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Molbapt,

Kun je mij (in een privébericht) klantgegevens bezorgen voor nazicht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

HeidiE
Dag Heidi (en inmiddels ook Tina),

Ik ben een klein stapje verder geholpen met mijn aanvraag vandaag en is een afspraak gemaakt met een 'technieker' voor volgende week. Maar daarmee zijn we er nog niet. Ik had in mijn privé chat ook aan jullie gevraagd om aan te geven wanneer de 4 SIM kaarten worden geactiveerd. Daar heb ik nog geen antwoord op gekregen. Mag ik ervan uitgaan dat jullie meer dan 1 reactie per 24u naar een klant kunnen sturen?

Alvast bedankt!

Reageer