Bedankt Proximus...


Badge +1
Als we vroeger een telefoontje kregen van Proximus omdat we al een tijd klant waren, was dat om een korting op het één of het ander te krijgen. Gisteren echter een telefoontje gehad waarin ze ons bedankten om zo lang klant bij hen te zijn en dat ze daarvoor iets konden aanbieden. Ik geloofde mijn oren niet als ik het hoorde. Wij hebben het boeket Nature and Discovery (5.95 euro/mnd) en ze konden ons in plaats daarvan een nieuw boeket aanbieden voor 9.95 euro/mnd. Daarbij zegden ze nog niet dat als je iets verandert aan je pack je automatisch het nieuwe pack Tuttimus aangesmeerd krijgt, wat terug duurder uitvalt.
Van een geschenk voor trouwe klant gesproken...

11 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Het is eerder een vergiftigd geschenk.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Carooke, deze is alvast zeker niet de bedoeling, kan je ons via PB wat meer feedback bezorgen over deze oproep, tijd, dag enz. Willen dit graag onderzoeken, wil je terug naar de oude voorwaarden? Groetjes, Nicky
Reputatie 1
Badge
ja... op zo een sluwe manier proberen ze iedereen van hun oude abonnement af te helpen.
En dat belonen van een trouwe klant is al lang geschrapt uit hun woordenboek.
Badge +1
Tja, sedert de nieuwe CEO gaat het er precies bergaf
Enkel meer inkomsten telt nog.
😀
Reputatie 7
Badge +1
Klopt volledig. Eigenlijk zouden ze trouwe klanten moeten belonen ipv zoiets. Zie voorbeeld in Nederland.
http://www.totaaltv.nl/nieuws/vodafoneziggo-geeft-veel-klanten-gratis-extra-diensten/
Reputatie 7
Badge +6
Beste leden,
Proximus beloont wel degelijk zijn trouwe klanten via allerlei initiatieven. Alle info vind je op deze pagina.
Vergelijkingen met andere (buitenlandse) operatoren gaan niet altijd op. De beursverplichtingen, fiscaal klimaat, aandeelhouderschap e.d.m. zijn te verschillend.

Groeten,
Wim
Beste Wim

Premium Club is ook een vergiftigd geschenk he.
Er worden sneller punten afgenomen dan dat je kan sparen. Waarom worden die eigenlijk afgenomen?????
Dus dit zou ik niet als beloning durven aanduiden!!!

Kortingen mogen er nogmaals komen, want we betalen hier in België allemaal veel te veel.

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Bovenstaand kan ik in mee gaan. Het is ook zo als een PX klant Premium club niet kent hij ook geen punten spaart. PX klanten worden namelijk niet automatisch ingeschreven bij deze club.
Badge +1
Ik heb nooit beweerd dat ze trouwe klanten niet belonen. In tegendeel heb ik Proximus altijd verdedigd vroeger. Maar nu laat Proximus toch steken vallen vind ik.

En zoals hierboven gezegd: de Premium club is ook niet het van het. Het is interessant, dat wel, maar is voor verbetering vatbaar. Er staat op de site trouwens ook: "Hou je mailbox in de gaten, we verrassen je graag met extra acties!". Wel, ik moet zeggen dat ik nog nooit een mail met extra acties gekregen heb.

En de klantendagen waren vroeger ook interessanter dan nu.
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb nooit beweerd dat ze trouwe klanten niet belonen. In tegendeel heb ik Proximus altijd verdedigd vroeger. Maar nu laat Proximus toch steken vallen vind ik.

En zoals hierboven gezegd: de Premium club is ook niet het van het. Het is interessant, dat wel, maar is voor verbetering vatbaar. Er staat op de site trouwens ook: "Hou je mailbox in de gaten, we verrassen je graag met extra acties!". Wel, ik moet zeggen dat ik nog nooit een mail met extra acties gekregen heb.

En de klantendagen waren vroeger ook interessanter dan nu.

Hallo Carooke,
Ga volledig met je mee. Ze moeten het helemaal op de schop gooien. Krijg ook nooit mails aan met extra akties. Klantendagen zijn uit den boze en kunnen dit beter verdelen onder alle klanten van PX. Dus PX er is nog genoeg werk aan de winkel. Indien hulp hou me aanbevolen.
Mvg, Antoon
Zoals ik al ergens schreef op dit forum, we zijn klant sinds de jaren 80.
En nu lees ik hier dat er zoiets als klantendagen bestaan. Nooit geweten. Nooit op de hoogte gebracht evenmin. Dus eigenlijk komt het er op neer dat de klant zelf moet zoeken (en blijven zoeken) om een mogelijk voordeel ook mogelijk te kunnen genieten. Want voor elk wat wils? Al niet in de Premium Club alleszins.
PX medewerkers die bellen met een aanbod? Ook nooit meegemaakt. Wel al van gehoord in die +/- 35 jaar trouwe klant zijnde. Mails van PX buiten de maandelijkse factuur herinner ik me niet.

En die éne keer dat ik echt zou verwachten dat ze hadden moeten contacteren, als is het omwille van klantvriendelijkheid, kenden ze mijn telefoonnummer niet 😒
Raar maar waar. Even uitleggen. Blijkbaar had een of andere bot mijn mailbox gekaapt en verstuurde enorm veel spam, waarop PX mijn mail afsloot zonder me te verwittigen. De eerste dag denk je dat er iets scheelt, de tweede dag twijfel je, de derde dag bel je met de helpdesk, die dan de uitleg doet en me een nieuw paswoord geeft tot mijn mailbox. En op de vraag waarom niemand me had verwittigd en ik zelf moest bellen krijg je als antwoord van de grootste telecomoperator? .... Juist. 😏

Reageer