Beantwoord

Als gebruiker geen recht op promodeal smart tv, zelfs niet bij het opnemen van de Tuttimus bundel

  • 12 January 2018
  • 3 reacties
  • 253 Bekeken

wij wensen de tuttimus bundel op te nemen in ons pakket bij proximus, omdat we een mobiel nummer met abonnementsformule nodig hebben om onze oudste zoon te voorzien van een telefoon
tuttimus promo is ideaal pakket hiervoor, en een mooi aanbod met de smart tv er boven op voor € 69
zelfs nu we andere bundel willen nemen, en zelfs op een andere naam zetten en de andere vorige pakketformule annuleren, maken we hier geen recht op
heb reeds enkele malen ingebeld, maar telkens leidt dit tot niets
graag toch iets meer ondersteuning naar jarenlange trouwe klanten toe, aub
icon

Beste antwoord door WouterM 17 January 2018, 13:51

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Steven,
Je dient een nieuw internetabonnement te nemen, in Tuttimus.
Meer info vind je in dit topic:
https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/waarom-worden-trouwe-klanten-niet-beloond-met-promoties-42245

Mvg,
Wim
geen correcte info
gisteren klantendienst proximus aan de lijn : geen recht op de promodeal met smart tv
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Steven!

Excuses voor het ongemak, kan je mij via een privébericht meer info sturen aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Het is wel zo dat de promo enkel geldig is voor nieuwe klanten of bestaande klanten die een nieuwe internetlijn aansluiten in hun pack.


Groetjes,
Wouter

Reageer