Beantwoord

Affinity Program


Beste

Sinds kort wordt m'n affinity program niet meer toegepast op m'n pack. Dit terwijl er niets gewijzigd werd. Ben je verplicht om te veranderen naar zo'n "mus-pack"?

Mvg
icon

Beste antwoord door AntonellaD 9 March 2018, 14:32

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag wardbra,

Ik heb hiervoor dossier 29359446 opgemaakt. Een dossierbeheerder contacteert je zo snel mogelijk.

Groetjes,

Antonella
beste, sinds enkele maanden wordt mijn affinity program niet meer toegepast op mijn pack terwijl er niets is gewijzigd. Na het contacteren vd helpdesk werd me gezegd via EPP de voordeelcode opnieuw in te geven maar de afgelopen maanden waar de korting niet werd toegepast ben ik dus kwijt. Dit terwijl de korting niet had mogen worden stopgezet. Is het normaal dat er geen rectificatie komt daar het toch ongevraagd werd verwijderd? Alvast bedankt. KDC
Ik had ook een losse combinatie van TV + internet met een affinity korting via de werkgever. Sinds een maand of 3 werd de korting niet meer automatisch toegepast op de factuur en moest ik telkens naar de klantendienst bellen om dit via een kredietnota recht te laten zetten. Er werd me beloofd dat dit de volgende maand wel in orde zou komen. Nu kreeg ik net mijn afrekening van januari en weer was het niet automatisch verrekend. Na een telefoontje met de klantendienst zeiden ze me dat sinds november er geen affinity korting meer gegeven wordt op losse producten, enkel op packs als Familus of Tuttimus...onbegrijpelijk! Ik heb geen vaste lijn nodig wegens GSM-abonnement van de werkgever (ja een Proximus-abonnement!!!). Ik heb mijn losse combinatie TV + internet dan maar laten overzetten naar een Familus... Wat blijkt nu, de losse mobiele coverage extender die ik bij mijn losse producten bij huurde (5€/maand) kan nu ineens niet meer omdat ik overgestapt ben naar een vast pack en deze enkel verhuurd kan worden indien ik ook GSM-minuten in mijn pack heb. Ik heb dit toestel nodig gezien de isolatienormen in mijn woning leiden tot een slechte GSM ontvangst.

De manier waarop Proximus met zijn klanten omgaat is triestig in alle betekenissen van het woord. Je wordt gedwongen om volledige packs te nemen of je hebt geen recht meer op bepaalde kortingen. Je wordt gedwongen om duurdere packs te nemen met dingen die je niet nodig hebt enz enz enz...

Groeten,
Een misnoegde klant.
Blijkbaar was er hier ook al een topic over...

https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/promo-proximus-affinity-program-40223
Reputatie 7
Badge +3
Dag KDC1974,

Stuur je ons (in privébericht) klantgegevens voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE
Privéberichr sturen klik hier
Reputatie 7
Badge +3
Dag MichielN,

Het klopt inderdaad dat de affinity korting enkel nog toegepast kan worden op Familus en Tuttimus packs.

In verband met de Mobile Coverage Extender: deze mag je gerust houden. Ik heb de opzeg ervan geannuleerd.

Groetjes,

Antonella
Plots in november was mijn korting verdwenen van Proximus affinity Program . na contact via de klantendienst moest ik een nieuw pack nemen en het kwam allemaal inorde . Dus zo gezegd een minimus pack gekozen, omdat dit dicht aanleunde met mijn vorig pack . resultaat het is duurder geworden en de korting is nog steeds niet terug.
Badge +4
Ik vrees dat je die korting kwijt bent, is enkel op familus en tutti van voor juli 2017. .. dus een minimus valt daar zeker niet in.
Werd hier inderdaad al aangehaald op het forum door proximus medewerker:
affinity.pack.nl@proximus.com
Deze korting is nog geldig voor bestaande klanten van voor 1 juli 2017,
die de korting reeds hadden op Familus/ Tuttimus,
Deze korting is niet meer geldig voor nieuwe klanten die zich aansluiten.
Is het soms toch nog korting mogelijk ?!?>
klik hier
klik hier >
Redsfan je kunt toch korting krijgen dat het triple play is
De Affinity korting is nu ook geldig op het Minimus pack. Bij het inloggen met mijn code zag ik het er plots bij staan. Geactiveerd en telefoon gehad met eerst het antwoord “u hebt geen Tuttimus of Familus”. Nadat ik zei dat het zo op de website stond heeft ze het even nagevraagd en bevestigde ze inderdaad dat het nu ook op het Minimus pack is.
ook als je minimus klant wordt na 1/7/17 ?
ook als je minimus klant wordt na 1/7/17 ?

Ja, ik zou niet weten waarom niet? Zelf heb ik nog niet zo heel lang het tarriefplan Minimus.
De korting op het Minimus pack is ook nog maar juist toegevoegd op de website aangezien ik van tijd tot tijd inlog op Affinity.
Ja, ik zou niet weten waarom niet?
Simpelweg omdat zie onderstaande antwoord dat werd gepost hier op het forum door de proximus medewerkers, dus redeneerde ik, als het zo is voor Familus en Tuttimus , waarom zou het dan anders zijn voor Minimus?

Antwoord op het forum door Proximus medewerkers >
Deze korting is nog geldig voor bestaande klanten van voor 1 juli 2017,
die de korting reeds hadden op Familus/ Tuttimus,
Deze korting is niet meer geldig voor nieuwe klanten die zich aansluiten.
affinity.pack.nl@proximus.com
Reputatie 7
Badge +4
Helaas is deze korting enkel nog van toepassing bij Familus/Tuttimus en niet bij Minimus. Groetjes Freya
Om weer misverstanden te vermijden, is dit ook nog zo voor hen die Familus/Tuttimus klant worden na 1 juli 2017 ❓
Reputatie 7
Badge +3
Goedemiddag,

Vanaf 01/03/2018 is de Affinity korting van 10% ook mogelijk op Minimus.

Groetjes,

Antonella
Dus mag ik dan besluiten dat vanaf heden voor alle nieuwe Minimus/Familus/Tuttimus klanten Affinity korting van 10% mogelijk is ❓
Wat AntonellaD schrijft is juist , merickes
Dan gaan we maar alle vorige geposte berichten, ook in andere topics, vergeten en
is voor nieuwe Minimus/Familus/Tuttimus klanten Affinity korting van 10% mogelijk 👍

PS: dan moet het "Beste antwoord" ook aangepast worden aangezien het niet meer correct is.
Iemand die de Affinity korting al had op Familus of Tuttimus die trouwens ergens ziet op MyProximus of de korting actief is? Heb dit dus zoals eerder gezegd een paar dagen geleden laten activeren op Minimus en een PDF gehad via mail met de aanpassing er van. Maar vroeger stond er toen ik de korting op Mobilus alleen had effectief “Affinity” bij de het tarriefplan in de app?

Reageer