Vraag

Abonnement van Telenet naar Proximus + toestel

  • 21 March 2018
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Beste,

Gezien de service bij telenet nogal moeilijk verloopt, hebben we binnen mijn bedrijf besloten over te gaan naar proximus. Voor één nummer hebben we dit in een proximus winkel geregeld om eens te testen, en dit verliep niet geheel vlekkeloos. De service was echter uitstekend dus dan stoor ik mij hier ook absoluut niet aan als niet alles onmiddellijk in orde is.

Daarom deed ik online een aanvraag om nog een nummer om te zetten, en dit met toestel erbij.
Er zou binnen 3 dagen gebeld worden voor een afspraak.
Dit was echter niet het geval. De dagen / week erna enkele keren met proximus dienst gebeld.
Hier verliep het over het algemeen nog vrij vriendelijk, echter kwam ik nog steeds geen stap verder.

Dan probeer ik het vandaag maar eens via chat. Na net geen uur wachten, krijg ik een antwoord wat niet eens 75% van mijn vraag dekt, en de chat werd binnen 5 seconden gesloten, zodat ik niet eens kon vragen of hij de rest van mijn vraag ook kon beantwoorden. Ongelofelijk dat dit soort communicatie aanvaardbaar is voor eender welk bedrijf.

Nu zou ik dus graag een keer een concreet actie zien ipv beloftes of de enorm onprofessionele chatsessie. Mijn klantnr: 617994767

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Goededag,

Wanneer ik jouw klantbestand inkijk vind ik echter maar 1 nummer terug. Kan je mij even het referentie nummer van jouw bestelling doorgeven via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679?

Groetjes,
Lorentz.

Reageer