Vraag

Abonnement + Levering GSM

  • 18 May 2017
  • 2 reacties
  • 1027 Bekeken

Ik bestelde maandagavond 14/05 een IPhone 7 plus + abonnement op de website (waar ik ook Proximus de toestemming gaf om mijn abonnement bij de andere provider op te zeggen) + op de site staat er levering binnen 3 dagen.

Ik kreeg niets te horen van Proximus tot ik besliste om zelf te bellen deze middag. Daar wisten ze mij te vertellen dat ze mij maandag gingen bellen om een afspraak te maken voor levering.. Wat vrij laat is voor een levering binnen de drie dagen!

Deze namiddag heb ik vanaf 17u plots geen netwerk meer bij mijn provider waar ik nu bij ben.

Met andere woorden heeft Proximus mijn abonnement bij mijn huidige provider al laten stopzetten zonder dat ik al over het nieuwe toestel en de SIMkaart van Proximus beschik..

Ik belde deze avond iemand van Proximus op ivm dit probleem en die wist mij doodleuk te vertellen dat dit jammer is voor mij dat ik geen netwerk meer heb en ik morgenochtend maar naar Dynalogic moet bellen om een afspraak te maken voor de levering van het toestel en de SIMkaart?

Dit gaat trouwens over R4WEBSHOP000137561

Mvg Gaelle

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Gaelle, heb onze E-shop voor meer feedback gevraagd met betrekking tot je bestelling! Wensen ons oprecht te excuseren voor het ongemak, kan alvast een simkaart hiervoor afhalen in één van onze verkooppunten, normaal gebeurt de overnamen nooit voordat het contract ondertekend is. Groetjes, Nicky
Bedankt voor uw antwoord!
Nu, ik heb deze ochtend nogmaals gebeld en daar zei ze mij dat de levering gepland stond morgen tussen 15u en 20u .. Ze ging dat bevestigen via mail maar heb niets ontvangen..

De koerierdienst ging mij ook opbellen op een ander nummer aangezien ik niet bereikbaar ben op mijn gewoon nummer en dit is ook niet gebeurd..

Mag ik er dan van uitgaan dat ze morgen gaan leveren?

Mvg,
Gaelle

Reageer