Aanpassing abonnementen met 1 abonnement met smartphone (reeds rechtgezet)

  • 20 June 2017
  • 1 reactie
  • 422 Bekeken

Mijn vrouw en ik zijn van plan om onze abonnementen bij jullie dienst te veranderen zodat we er positiever uitkomen in ons maandbedrag. Graag zouden we hier aan gekoppeld 2 nieuwe toestellen aanschaffen.

Ik ben tot op vandaag reeds .3x bij jullie in de winkel geweest en kreeg telkens een ander antwoord van jullie medewerkers.

1e bezoek: Ik had mijn volledige uitleg gedaan tegenover jullie medewerker en toon die alles in gereedheid bracht kwam hij tot de conclussie dat we deze niet konden kopen omdat ik de maand ervoor mijn factuur niet tijdig had betaald... daardoor konden we dit niet kopen. de medewerker zei me vriendelijk om op een later tijdstip eens terug te komen en de facturen tijdig te betalen ( wat ook gebeurt )

2e bezoek afgelopen zaterdag kwam ik opnieuw in jullie winkel ( kouter, Gent ) waar ik opnieuw de zelfde vraag stelde, en er ook bij vertelde dat dit niet kon de vorige keer door Salto c in kredietwaardigheid. Nu had deze dame een dossier opgesteld voor de kredietwaardigheid op te lossen en dat dit 2 dagen later in orde zou komen. alsook hebben we de restwaarde opgevraagd voor de nog te betalen gsm van mijn vrouw.

later de dag krijgt mijn vrouw een sms dat haar abonnement veranderd is. Dus wij gaan er dan ook vanuit dat we vandaag dinsdag 20/06/2017 voor de 3e keer naar jullie winkel komen om uiteindelijk onze 2 gsm's te kunnen aanvragen. Komen we ditmaal toe en blijkt dat we dit niet kunnen omdat de kredietwaardigheid 6 maanden na elkaar wordt positief moeten zijn. ( 1e bezoek was dit 1 maand 2e bezoek 3 maand nu blijkt dit 6 maand te zijn ? )

Nu zijn we reeds 4 maanden verder en zou ik na 2 maanden een volgende kunnen bestellen ? Zoals gezegd in de winkel... maar dan krijg ik het antwoord dat ik al een toestel heb en deze eerst moet rechtzetten... Daarom gingen wij om 2 nieuwe toestellen...

Verder hebben we onze abonnementen aangepast ( positief ) maar kon ik dus slechts 1 i phone aanvragen.

Mijn vrouw kreeg geen papieren voor de restwaarde van haar toestel en ook geen papieren voor de aanpassing van haar gsm abonnement. Deze kreeg ik voor mijn veranderingen vandaag wel...

Ik voel mij bij deze een beetje misnoegd daar ik toch al 3j klant ben bij jullie en enkel onze diensten wou verbeteren met het gamma die jullie ons aanbieden...

Bij deze heb ik wel 1 i phone aangevraagd maar het zou toch plezant zijn moest ik de 2e erbij aanvragen zoals beloofd bij mijn eerdere bezoeken.

Ik hoop op een beetje positieve meewerking van jullie kant uit ?

MVG

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Dag Diego, willen het graag verder met je bekijken, kan je ons alvast de betrokken gegevens bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Onze oprechte excuses voor je persoonlijke situatie. Groetjes, Nicky

Reageer