Beantwoord

Aankopen nieuwe smartphone

  • 22 March 2018
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

Ik probeer als proximusklant een smartphone te bestellen en ik zou graag gebruik willen maken van de dataphoneoptie om maandelijks een bedrag te betalen maar zonder mijn huidig nummer te veranderen.
Als ik mijn huidig abonnement wil ingeven kan ik echter niet kiezen voor proximus als provider. Hierdoor kan ik de bestelling niet afronden.
Kan iemand mij helpen

Mvg
icon

Beste antwoord door FreyaVR 23 March 2018, 15:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste, normaal zou je de mogelijk moeten hebben om JOIN te kiezen en dan zou het wel moeten lukken. Groetjes Freya
Reputatie 7
Badge +4
Ik vermoed dat bovenstaande best opnieuw door een Px medewerker bekeken wordt om eventuele verdere problemen te voorkomen ; Join is een operator op het Telenet-netwerk en in principe zou de auteur Proximus moeten kunnen terugvinden bij de inschrijving (cfr. diverse berichten voorhanden hieromtrent op dit forum aangaande deze "problematiek")
Die optie Proximus is blijkbaar om één of ander reden niet zichtbaar bij sommige klanten, maar om welke reden, zou dit afhangen van je pack mss, enfin ik ben maar aan het luidop denken ....
Reputatie 7
Badge +4
Had ik niet ergens gelezen op dit forum dat een persoon na x dagen zijn gestort bedrag had teruggekregen (aankoop kon niet doorgaan) omdat hij - op aanraden van y van Px - Join en niet Px had aangeduid?
Trouwens als Px een portering van het betrokken nummer zou vragen in de kader van de uitvoering van deze bestelling zal Join en/of de CRDC wel een fout genereren...

Reageer