Vraag

Aanbiedingen

  • 14 November 2017
  • 2 reacties
  • 237 Bekeken

Beste proximusjes,
Ik word er telkens een beetje moedeloos van de aanbiedingen van proximus. Ze bieden een tv aan voor nieuwe klanten maar trouwe klanten zoals wij worden in de kou gezet. En waarom ? Telenet is veel duurder- klanten stappen over. Studio 100 gaat in zee met proximus - klanten stappen over... en geloof mij vrij ze doen het heus niet voor een tv ....
Ik vraag niet om een tv maar wel om die extra service..
Een 2 tal zaken : proximusfon. We zijn met 5 thuis, willen we op reis gaan naar de kust kunnen we maar één tablet op de fon zetten want 2 of meer gaat niet. Het is niet meer van deze tijd en het zou toch mogelijk moeten zijn om die limiet naar omhoog te trekken
Een andere zaak is tv overal. Je kan dat wel gebruiken maar via tv-overal op je tablet of iPad of IPhone kijken zou toch handig moest dit ook naar een tv kunnen gestuurd worden met een kabel. Nu lukt dat totaal niet... Bijgevolg als we aan zee zijn, moet iedereen met een tablet kijken naar tv overal doch dan kan er niemand anders kijken omdat proximusfon maar één login toestaat...
In plaats van geld met hopen aan tv's cadeau te geven, misschien dit aanpassen.
Voor de rest ben ik supertevreden van proximus want het aanbod is echt prachtig en goed en het internet qua kwaliteit heel goed dus waarom veranderen. De 2 puntjes hierboven zouden de kers op de taart zijn en heel wat mensen gelukkig maken...

2 reacties

Je kan dat wel gebruiken maar via tv-overal op je tablet of iPad of IPhone kijken zou toch handig moest dit ook naar een tv kunnen gestuurd worden met een kabel

Ja ...mobiele toestellen zijn nu éénmaal bedoelt om draadloos te werken, ik gebruik hiervoor een chromecast HDMI dongle die je in de HDMI ingang van de tv steekt en die je via de "proximus TV applicatie" (TV Overal) op je mobiele toestellen kunt aansturen.
Chromecast heb ik maar is niet compatibel met Proximus fon. Reeds geprobeerd ...

Reageer