Beantwoord

3 maanden Netflix promo

  • 5 May 2017
  • 6 reacties
  • 1017 Bekeken

Beste,

Half februari ben ik Proximus store geweest om klant te worden en heb me jullie formule familus aangeschaft,
Ze vertelde mij dat er een promotie bij is van 3 maanden netflix die ik in enkele dagen zou ontvangen in de brievenbus, maar heb deze nog steeds niet ontvangen,
Bij deze zou ik wat verder informatie willen ontrend de netflix promo,
mvg Bart
icon

Beste antwoord door HeidiE 17 May 2017, 14:19

Bekijk origineel

6 reacties

De proximus medewerkers kunnen dit verder afhandelen voor u zoals hier ook aangegeven:
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/netflix-promo-38679
https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/netflix-38631#post574118
Reputatie 4
Badge +1
Ik begin mij af te vragen waar die fout zit bij Netflix want ik heb nog steeds mijn 60€ ontvangen. ligt het bij die gratis 3 naanden of dat contract dat ik bij hen heb opgemaakt want die code is in Amsterdam bijgevoegd en cardstop xeigerd mijn card te blokkeren wat ik ook niet versta wan ze zeiden duidelijk in Nederland dat er fraude is gepleegd met dit account in Venezuela. Dan gaven die mensen van Cardstop mij een nr om te bellen naar buyway en die zeggen dat ze niets kunnen doen.
Ik was te laat om de code te activeren voor de 3 maand gratis promotie van netflix. Zijn er mogelijkheden om een nieuwe code te ontvangen?
Reputatie 4
Badge +1
Ik zit nog steeds te wachte op die 60€ die Netflix beloofd had. Het zou na enkele dagen op mijn rekening staan. 1 maand gratis bij een account dat ik bij Netflix had + 3 maanden Proximus maakt 4 maand gratis kijken. Maar er word al wel maanden geld van mijn kaart gehaald omdat ik er ooit vroeger ooit eens klant was en gestopt ben. Nu zien ze dat er in Venezuela een account is aangemaakt op mijn naam, maar ik geloof heel dat verhaaltje niet meer want dat sleept nu al een maand aan. Ik bel daarstraks naar Netflix en dan zijn die weer plots in het Nederlands niet aanwezig? Je hebt wel 3 keuze mogelijkheden maar ik kreeg daar ineens een engels sprekende te horen.
Ik was te laat om de code te activeren voor de 3 maand gratis promotie van netflix. Zijn er mogelijkheden om een nieuwe code te ontvangen?
moest het niet meer mogelijk zijn om een nieuwe code te ontvangen kan je zoals reeds hier op het forum door proximus medewerkers werd aangehaald:
Netflix heeft hun actie stop gezet op 15/04/17.
Gevolg is dat de code na die datum niet meer werkt.
U kan wel via de site van Netflix 1 maand gratis en vrijblijvend proberen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Guy Veireman,

Die nieuwe code zal ook niet werken, omdat Netflix de actie stopgezet heeft op 15/04/17.

Je kunt momenteel genieten van 1 maand gratis via Netflix zelf.

Groetjes,

HeidiE

Reageer