Beantwoord

25/03 aankoop webshop

  • 3 April 2018
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Beste, op 25/03 doe ik 2 aankopen op de webshop , 1 min verschil , het ene pakket perfect na 2 dagen ontvangen. Tot grote consternatie bevat het pak slechts 1 aankoop ( doos was groot genoeg) nu ik wacht nog tot de donderdag in mij orderbevestiging meermaals op de link geklikt geen verandering bestelling ontvangen , behandeld en geleverd blijven open. Meermaals de telefoon gebeld die in de link staan maar iedere keer kan niemand zeggen hoe het staat. Van 6 weken wachten, tot dit is niet voor onze dienst of stuur ne keer een mail???? Ben wel aan de telefoon.he
Dus jullie zijn mij laatste hoop op beterschap kan iemand me zeggen wat er met de bestelling is gebeurd?
Het betreft R4WEBSHOP001006293
Dank u voor een snel antwoordt
Mvg
icon

Beste antwoord door AzizA 4 April 2018, 12:48

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Stefaan, voor online bestellingen moet ik je doorverwijzen naar onze klantendienst van de Proximus E-shop via het nummer 0800 99974. Groetjes, Aziz

Reageer