Vraag

zeer ontevreden

  • 5 December 2019
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

Beste, ik heb onlangs een nieuwe smartphone besteld in de Proximus winkel in Wijnegem. Echter, daar er iets niet in orde was met mijn bestand kon de koop op dat moment niet doorgaan en werd er gevraagd de volgende dag terug te komen. De volgende dag was er echter nog niets in orde. Integendeel, ik werd door een totaal ongeïnteresseerde (op het randje van arrogante) medewerker afgewimpeld. Er werd niet medegedeeld wat er nu in feite niet in orde was, wat ik er aan zou kunnen doen of wanneer dit in orde zou komen. Daar ik niet altijd zomaar vrij heb zit ik nu vier dagen zonder GSM en moet ik maar afwachten tot Proximus de goedheid heeft om de zaak in orde te maken. Dit is een bedrijf als Proximus onwaardig. Daarenboven vind ik het ronduit schandalig dat er niet eens een normaal Email adres bestaat waar wij met onze klachten terecht kunnen. Kan er iemand via dit forum mij eens op de hoogte brengen waarom mijn aankoop geblokkeerd is, hoe dit in orde kan gebracht worden en hoe men mij dan op de hoogte gaat brengen dat alles in orde is en ik mijn GSM kan gaan ophalen. 


4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik werd ooit ook zo'n beetje aan het lijntje gehouden toen ik mijn gsm abonnement wilde veranderen van een vast maandelijks bedrag naar een prepaidkaart. Dat zou op een drietal dagen zeker in orde komen. Wanneer het na een week nog niet in orde was zeiden ze me dat zulke verandering enkel kon in een winkel. Dan ben ik maar een winkel binnen gestapt,het was toevallig een presshop, en heb daar een prepaidkaart van orange gekocht. Een uur later was het ok. 

Nu moet ge oppassen dat ze u niet in de zak zetten. Is er iets besteld? Mondeling? Getekend? Voorschot betaald?  Ik zou nog een keer terug gaan naar die winkel en ze een laatste kans geven. Laat u niet doen. Praat wat luider! De klanten die na u wachten mogen het wel horen.  Ze moeten toch minstens zeggen welk gegeven ontbreekt en wanneer het ten laatste ok zal zijn. Annuleer eventueel alles en ga bij de concurrent.

Het probleem is dat ik al een kleine tiental jaren klant ben bij Proximus. Mijn grootste frustratie is niet dat er iets is fout gelopen i.v.m. mijn gegevens (of wat er ook fout mag zijn, dat weet ik nog altijd niet). Ik begrijp dat dat altijd kan gebeuren.  Maar wat ik niet begrijp is dat ik op geen enkele wijze wordt voorgeholpen. In de Proximus winkel van Wijnegem wordt ik met een kluitje in het riet gestuurd, en op de website van Proximus is het gewoonweg onmogelijk om rechtstreeks een simpele vraag te stellen of om contact te krijgen met de klanten/klachten dienst. Dus als je een probleem hebt kan je als klant van Proximus gewoonweg nergens terecht. Ik had een beetje gehoopt dat ik vanuit Proximus een reactie zou krijgen via dit forum, maar tot nu toe nog niets gehoord. Misschien toch mijn licht eens gaan opsteken bij de concurentie alhoewel ik dit niet van harte zou doen...

Nog niet wanhopen zou ik zeggen, het valt wel nog voor dat er niet direct op een bericht gereageerd wordt of niet opgemerkt werd, maar maandag komen de mensen van proximus zelf hier terug langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@Chrisa1 

ik stuur je een privébericht om meer info te kunnen bekomen.

groeten, 

Tina

Reageer