Vraag

wifi booster v2

  • 31 May 2023
  • 16 reacties
  • 376 Bekeken

Sinds begin mei heb ik niets anders als problemen met het helpdesk van proximus. gevraagd: 1 BBox 4,(uiteindelijk ontvangen)

1 wifi booster V2. Wifi booster nog steeds niet ontvangen tot op vandaag.

Spijtig genoeg kan ik voor het helpdesk geen enkel goed woord zeggen, mensen weten niet waarover het gaat, Tf lijn die regelmatig afgesloten of verloren werd. Het kwam zelfs zo ver dat een medewerker mij vroeg of ik niet snel op de PC kon kijken hoe deze Wifi booster eruit zag. Tot verleden zaterdag mij een dame te woord stond waarvan ik direct merkte dat zij alles deed om mij verder te helpen. Volgens haar staat die booster nog steeds in bestelling maar zij kan daar verder niets aan doen.

Ik weet niet meer tot wie ik mij kan wenden om uiteindelijk deze zaak op te lossen. Als ik zeg dat ik minstens 25 maal het helpdesk gebeld heb dan vergeet ik er mischien nog een paar.

Wie kan mij helpen,

 

Pallieter


16 reacties

@pallieter

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven omtrent de stand van zaken in de bestelling van de wifi booster V2: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Martin,

Al mijn klantgegevens staan vermeld in mijn profiel

Reputatie 7
Badge +3

@pallieter  Dag, het systeem wacht nog op de terugzending van je bbox3. Vanzodra gebeurt is kan er pas een booster v2 opgezonden worden. Is dit ondertussen al in orde?

Ik heb reeds driemaal getelefoneeerd met het helpdesk betreffende deze zaak over het terugsturen van 2 boosters.(oud model)

Steeds werd mij geantwoord dat dit niet mogelijk was gezien het andere probleem nog niet was op gelost. (bestelde booster)

Het is om je de haren uit het hoofd te trekken;

 

Ik probeer steeds beleefd te blijven maar dat is niet meer mogelijk in deze situatie.

Daarom zal ik het helpdesk ook niet meer telefoneren

Zitten er dan niets als nietsnutten en profiteurs in het helpdesk ( kafka of de wet van murphy),hoe langer dit duurt hoe meer ik aan deze mogelijkheid denk

Hopelijk kan U er nog iets kan doen

 

Met vriendelijke groeten,

 

Pallieter

Reputatie 7
Badge +3

@pallieter Ik heb dossier 52648691 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij gaan het verder nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Beste,

 

even ter verduidelijking van mijn antwoord gisteren.

 

Voor die boosters heb ik nooit een retourbiljet gekregen van proximus.

 

Na kontaktname betreffende deze retour biljetten werd mij gezegd dat dit geen enkel probleem was, “kopieer het retourbiljet van  de te decoder en kleef deze op de pakketten van deze 2 boosters”

 

Zo gezegd zo gedaan,  de wereld was weer in orde voor mij tot ik in het postpunt arriveerde en de dame mij vertelde dat ze drie pakketten niet kon aanvaarden omdat ze allen dezelfde streepjescode hadden. 1 pakket zijnde mijn oude tv decoder werd wel aanvaard en werd verzonden. Sindsdien wacht ik op een reactie die ik nooit gekregen heb na nieuwe kontaktname.

 

In bijlage een foto van deze 2 pakketten.

 

Met vriendelijke groeten,,

Pallieter

 

Reputatie 7
Badge +3

@pallieter Ik heb uw nieuwe info bijgevoegd in uw dossier 52648691.Groetjes,Joel

Dossier 52648691

 

Beste in bijlage twee kastickets van toestellen terug gestuurd naar proximus.

Op één van de twee moet mijn Bbox 3 staan, ik denk op het ticket van 15/05/2023.

Ondertussen heb ik het bezoek gekregen van een technieker van proximus die op zijn initiatief een nieuwe booster aangesloten, maar wel 85 euro aanrekend, waarvan ik niet zinnens ben deze te betalen.

Kopij volgt.

 

Met vriendelijke groeten

 

Pallieter

 

 

 In bijlage  de vermelde brief Dossier 52648691

 

De andere bestelde booster wil ik wel nog bekomen, want achteraan heb ik ook geen verbinding.

 

De datums van aankomst in Charleroi voor het eerste retourbiljet was 16/05/2023.

Voor het tweede was dat 26/05/2023.

 

Pallieter

 

Reputatie 7
Badge +3

@pallieter 

beste,

de 2 wifi boosters staan niet als opgezegd: dus er kunnen geen labels verzonden worden ; excuses voor de verwarring..; 

de oude modem staat correct gedocumenteerd als binnengebracht maar het order daarvan stroomt niet door naar afwerking en internetbox is geleverd. 

hiervoor is een IT ticket opgemaakt

De nieuwe wifibooster V2 staat op dit moment nog niet  gedocumenteerd onder je producten? Misschien hebben we hier later het serienummer nodig om correct te documenteren.

Er is ook nog geen aanrekening 85 euro zichtbaar van de tussenkomst, ook niet onder nog te verrekenen...; dus dat moeten we nog even afwachten

ik heb het dossier zo goed mogelijk met alle info vervolledigd. 

Groeten

Tina 

 

 

Alle problemen zijn van de baan. Eindelijk.

Bedankt aan het forum>

 

Pallieter

Tegen alle verwachtingen in, niet teveel problemen met het installeren van de B-Box 4 (als computer leek zou het wel een calvarie worden).
Wifi booster besteld voor een betere dekking, maar hoe geraak ik aan een muurbeugel voor die laatste?

Alvast bedankt de hulp/tips

@Guy A. 

Als de PX moderatoren maandag terug langskomen dan zullen ze u wel één opsturen.

Reputatie 7
Badge +3

@Guy A. 

zo gauw de orders van de toestellen zijn doorgestroomd, kunnen we een beugel laten opsturen.

groeten

Tina

Reageer