Sticky

Welkom op het nieuwe Proximus Forum


Reputatie 7
Badge +4
Dag Proximus Community! Zoals eerder aangekondigd is hier ons nieuwe Proximus Forum! De update maakt deel uit van de Proximus strategie waarbij we de klant voorop willen stellen. Ons Forum team is 100 % toegewijd aan dit forum en staat (met een nieuwe look) volledig voor jullie klaar.
Het is nu ook mogelijk om een bericht te sturen naar een bepaalde gebruiker dankszij @mention. Wil je mijn aandacht krijgen, die van een andere moderator of een andere gebruiker van een specifiek bericht? Vraag het gerust! Om even een voorbeeld te geven:
« Hallo @CharlotteD, het nieuwe Forum is top », « Bedankt @HeidiE om mijn probleem op te lossen ! », of zelfs « Dag @Martin, bedankt voor je hulp ».
Een ander verzoek was om te zien wie je een ‘like’ geeft. Vanaf vandaag is deze optie ook toegevoegd.
Tot slot willen we nog devolgende nieuwigheid met jullie delen en deze is “Ideatie”. We hebben een topic “De ideeënbus” toegevoegd, waarin u een suggestie kan plaatsen voor Proximus. Als we een idee met meer dan 50 stemmen/reacties of likes, verbinden wij ons ertoe om deze suggestie te kunnen beantwoorden. Als u meer wilt weten, klik hier.

Vind je ons niewe forum leuk, heb je vragen? Vertel ons wat je denkt !

22 reacties

Reputatie 1
Geachte,

Ik probeer een topic te starten en te verzenden;
Bij het verzenden, lukt het niet, men vraagt mij "de titel".
Waar kan ik deze invullen ??

Roland Moens.

Reputatie 1
Geacht Community Team,

Bedankt voor uw vlugge reactie.

In bijlage, mijn startpagina om een nieuwe Topic te openen.
Nergens vind ik het vak waar ik een titel moet invullen ?

Graag een verduidelijking.

Gegroet.
Roland.


Heb je dit probleem ook in een andere browser, RMO1?
Van welke maak je nu gebruik?
Reputatie 1
Beste WenzelR,

Ik reageerde een paar minuutjes terug (op een andere topic) op uw vraag hierboven.
In mijn browser EDGE lukt het NIET, in Firefox en Chrome is het wel geslaagd !!

Merci.
RMO1.
Ter info: ik werk hier altijd met Edge op mijn laptop en tot hier toe geen enkel probleem ondervonden
Reputatie 1
Dag Martin,

Dat is hetgeen ik vaststel.

Gegroet.
RMO1
kan je mijn forum account updates stop zetten A.U.B.
Reputatie 7
Badge +4
Via je instellingen op je profiel kan je dit zelf uitschakelen:

Rechts bovenaan op je naam klikken, vervolgens naar 'instellingen' en daar zie je de lijst met notificaties die je kan uitzetten.

Fijne dag nog.

Ik kan geen tv kijken op pickx. Zegt telkens account niet gekoppeld aan myproximus 

maandag pas komen de proximus medewerkers zelf hier terug langs op het forum om dit na te kijken voor u

Reputatie 7
Badge +4

@Khadim Ali  kan je dit nu nog even testen aub?

Nu is in orde 😊

Reputatie 6
Badge +3

Volgende problemen ben ik tegengekomen op het forum:

  • overijverige SPAM filter die berichten blokkeert wanneer je een link probeert te posten. Dit heb ik al 2x ondervonden. Er stond geen ongewenste woorden in de link
  • Onbetrouwbare ranking leaderbord of ik begrijp niet goed hoe het werkt. Bij gebruikers gaat het aantal likes soms enorm naar beneden, wanneer je de likes bekijkt die in werkelijkheid zijn toegewezen aan de gebruiker ligt dit aantal hoger. Het omgekeerde is ook waar, gebruikers die geen likes hebben , hebben een heel hoge ranking.

dat heeft inderdaad nog nooit geklopt.

In ieder geval voor mij persoonlijk maakt het mij totaal niks uit hoe hoog ik sta in de ranking of hoeveel likes ik al heb gekregen.
Daarom zou ik persoonlijk heel graag hebben dat de mogelijkheid zou bestaan dat ik die ranking/likes voor mij zelf zou kunnen uitzetten/onzichtbaar maken.

dank u.

Reputatie 6
Badge +3

Voor mij moet die ranking er ook niet zijn. Ik krijg ook al voldoening wanneer mensen tevreden zijn met de geleverde hulp.Dat is inderdaad een goede suggestie om te verbergen hoeveel likes je gekregen hebt.

Inderdaad dat is wat ik er ook van denk, als je merkt dat je een oplossing aangeboden hebt en als feedback krijgt dat het probleem dan opgelost is door de aangeboden suggesties dan moet dit voor mij niet meer zijn dan dat en geeft mij dit zeer veel voldoening.

Ik heb trouwens in mijn forum instellingen zoveel mogelijk als kon uitgevinkt.

Reputatie 7
Badge +4

Dag iedereen, er vond een kleine update plaats op ons forum. We hebben het ‘Leaderboard’ die op de zijkant stond vervangn door een puntenteller. Hieronder leg ik kort even uit hoe deze punten worden verdeeld:

  • 10 punten voor elk ‘Best Answer’
  •  5 punten voor elk gegeven antwoord
  •  2 punten voor elke ontvangen ‘Like’
  •  1 punt voor elke gegeven ‘Like’
  •  10 punten voor elk gecreëerd topic

We noemen deze teller de ‘Hit Parade’. Het is op de startpagina van het forum te zien. Er zijn 2 selecties, namelijk de ‘Week’ en de ‘Experts’. De lijst ‘Week’ wordt elke zondag om middernacht gereset. De lijst ‘Experts’ blijft punten verzamelen. Aan het einde van elk kwartaal selctren wij de top 5 op de lijst om er 3 als specialisten te selecteren. De community kiest dus zelf haar ‘vertegenwoordigers’ op een kwalitatievere manier. 

 

We hebben de ‘Experts’ ook toegang gegeven om antwoorden als ‘Best Answer’ te gaan markeren. Ze zijn vrij om dit al dan niet te gebruiken. 

 

Tot slot als laatste puntje hebben we de ‘Like’ teller vervangen door en top 10 van onderwerpen die onlangs zijn gemarkeerd als ‘beantwoord’.

 

Hopelijk zijn jullie al even enthousiast hierover als wij! 

 

ik vul deze velden wel  in en toch krijg ik een rood veld waarin staat geen vraag of titel ingevuld

 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Kathleen en wat is je vraag precies?

hallo ondertussen is het wel gelukt en heeft iemand mijn vraag beantwoordt. toch bedankt.

Beste. Ik blijf steeds de melding krijgen dat er 7 e-mails ongelezen zijn… 

soms verdwijnt die melding en nadien Is die terug…, maar er zijn GEEN ongelezen mails te vinden… quid?

Reageer